Tips på ridläger för vuxen + tonåring

Daimstruten

Trådstartare
Hej!
Detta är mitt första inlägg på detta forum. Jag undrar om någon här har tips på ridläger lämpligt för en tonåring och en vuxen med inriktning på dressyr och hoppning dvs inte uteritter. Dottern och jag har varit på Tunarp och Skogslotten tidigare. Tunarp har lite för mycket uterittsfokus och Skogslottens familjeridläger är redan fullbokat för nästa år. Kanske finns det nåt ställe som ni vet om där det är ok att ta med en 15-åring trots att ridlägret klassas som för vuxna.

Hoppas på många bra svar. :-)
 
Är utomlands ett alternativ ? Horsexplore och säkert andra också har ju väldigt många alternativ på träningsveckor på ofta extremt bra hästar för inte mycket mer pengar än att stanna i Sverige
 
Hej!
Detta är mitt första inlägg på detta forum. Jag undrar om någon här har tips på ridläger lämpligt för en tonåring och en vuxen med inriktning på dressyr och hoppning dvs inte uteritter. Dottern och jag har varit på Tunarp och Skogslotten tidigare. Tunarp har lite för mycket uterittsfokus och Skogslottens familjeridläger är redan fullbokat för nästa år. Kanske finns det nåt ställe som ni vet om där det är ok att ta med en 15-åring trots att ridlägret klassas som för vuxna.

Hoppas på många bra svar. :-)

Enligt forumreglerna får man inte tipsa om specifika arrangörer. Det enklaste är nog att maila de ställena ni är intresserade av och höra om det går bra att ni kommer båda två. Låter iallafall jättemysigt att åka iväg på ridläger tillsammans!
 

Liknande trådar

Utrustning Diskuterade säkerhetsvästar häromdagen och det där med att i princip alla (hopp-)ungdomar slänger västen längst in i garderoben och...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
13 962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp