Tips på rosetter och gehäng

Anyo

Trådstartare
Nästa år har vi på klubben tio års jubileum för en av våra tävlingar ( dressyr). Vi tänkte kosta på med stora fina rosetter eller gehäng. Kanske båda ? Men jag hittar endast två hemsidor med just gehäng har ni några fler på lager som kanske inte syns så mycket om man googlar och därför kanske inte hittar till? Samt vad uppskattas mest av ryttarna ? Kanske Pokal? Premier och hederspriser finns redan samt att startavgiften är ngt lägre. Admin får gärna flytta om jag lagt denna tråden fel.
 
Personligen tycker jag mer om stora fina rosetter än gehäng. Det är lättare att hänga upp rosetterna än att göra ngt med gehäng.
 
Moderator säger att det är helt ok att diskutera allt du vill utom att tipsa om försäljare.
 
Jag hade nog hellre vunnit fin rosett och pokal än gehäng. Pokal känns lyxigt.
Gehäng känns så stort: stor tävling liksom.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga medicinering så är min hud jättefet. Vi snackar så pass att jag 6 timmar efter tvätt har ett lager med fett i hela ansiktet att jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 319
Senast: Modest
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
855
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 863
Senast: cirkus
·
Dressyr Velade mellan Dressyr o Ridning men det är ju trots allt så att jag vill hitta en tävlingsmässigt bra engelsk dressyrridning så det fick...
Svar
18
· Visningar
3 022
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp