Tips på sadel som liknar Globus Loke ?

Johannna1

Trådstartare
I sadelletarträsket igen.
Hästen har avverkat 2 sadlar på knappt ett år pga att han musklat på sig vilket ju är positivt, men tyvärr inte för min plånbok….
Globus Loke verkar nu funka, men att få tag i en i rätt stl och bomvidd verkar vara omöjligt
Finns det något annat märke som liknar Globus ??
 
I sadelletarträsket igen.
Hästen har avverkat 2 sadlar på knappt ett år pga att han musklat på sig vilket ju är positivt, men tyvärr inte för min plånbok….
Globus Loke verkar nu funka, men att få tag i en i rätt stl och bomvidd verkar vara omöjligt
Finns det något annat märke som liknar Globus ??
Någon som har förslag ?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 933
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 641
Senast: Lhas
·
Utrustning Behöver få lite tips på sadel som kan passa en häst med lite manke, bred (ca 110 grader), platt och relativt rak. Har tidigare haft en...
Svar
10
· Visningar
2 249
Utrustning Vi letar och letar.. efter en hoppsadel till vår lilla storhäst med svängd rygg, de flesta hoppsadlar verkar vara för "rak till lätt...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp