Tips på serier!

Lilla

Trådstartare
Jag är i desperat behov av tips på serier.
Ej fantasy, science, dåtid eller rysare.
 
Pretty Little Liars! :D :banana:
Annars, Orange is the new black, Make it or break it, Drop dead diva...eller min förra last - Fresh Prince of Bel-Air :D (fast den kanske räknas som dåtid, vad vet jag :rofl: )
 
Alla CSI, nya Hawaii 5-0, alla NCIS, Castle, Bletchley Circle (visserligen lite dåtid men inte så länge sedan), Sherlock (både brittiska och amerikanska), Criminal Minds, Hart of Dixie, The Red Road, I regnskuggans land, Lilyhammer, Grantchester, Chicago PD, Chicago Fire, Bones, Southland, Rizzoli&Isles, The Fall, Mord i Sinnet, Tyrant, Body of Proof och The Good Wife.
 
Alla CSI, nya Hawaii 5-0, alla NCIS, Castle, Bletchley Circle (visserligen lite dåtid men inte så länge sedan), Sherlock (både brittiska och amerikanska), Criminal Minds, Hart of Dixie, The Red Road, I regnskuggans land, Lilyhammer, Grantchester, Chicago PD, Chicago Fire, Bones, Southland, Rizzoli&Isles, The Fall, Mord i Sinnet, Tyrant, Body of Proof och The Good Wife.
Du har lite för bra smak för det mesta har jag redan sett/ följer jag på tv. Men ngt har jag missat. *kollar upp*
 
Alla CSI, nya Hawaii 5-0, alla NCIS, Castle, Bletchley Circle (visserligen lite dåtid men inte så länge sedan), Sherlock (både brittiska och amerikanska), Criminal Minds, Hart of Dixie, The Red Road, I regnskuggans land, Lilyhammer, Grantchester, Chicago PD, Chicago Fire, Bones, Southland, Rizzoli&Isles, The Fall, Mord i Sinnet, Tyrant, Body of Proof och The Good Wife.
The Good Wife verkar vara min grej. Säsong 1 finns på Swefilm. Hur många säsonger finns det?
 
Du har lite för bra smak för det mesta har jag redan sett/ följer jag på tv. Men ngt har jag missat. *kollar upp*

Det finns 5 säsonger av The Good Wife på DVD och jag tror de precis avslutat 6:e i USA.

Jag visste att du hade sett flera men jag var lite slö och citerade direkt från DVD-hyllan :p Om du kan tänka dig lite "dåtid" är Foyle's War bra och Ripper Street (och Downton Abbey givetvis :D). The Paradise är godtagbar.

Haven är övernaturlig men absolut ingen skräckis och väldigt bra, likaså Defiance som inte riktigt är SF men mer "efter invasion och kriget". Den är mindre våldsam än Falling Skies (som jag iofs älskar).
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 338
Senast: MiaMia
·
Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 571
Senast: Habina
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
485
Senast: startpompe
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 085
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp