Tips på snabb supporthjälp

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej, nu är det andra gången jag kontaktar er om det här problemet och sist sa ni att det var som det skulle och att mitt gamla antivirusprogram bytt namn. Eftersom jag ändå inte fick det att fungera, tog jag bort det nya programmet och tog hem en gammal version av programmet som fungerade tills nu.

Nu laddades nya programmet hem igen och massor av varningslampor om aktiveringskod och ingen brandvägg inget antivirusprogram och vad det nu är. Vad ska jag nu bokstavligen göra om jag inte ska avinstallera programmmet och kräva pengarna tillbaka.

Mvh
Ingela Hallblom

En stund senare fick jag... mejl med ny installationslänk, avinstallationslänk till det gamla och pedagogisk förklaring på mejlen... Så nu andas vi o försöker igen.
 

Kul :D, i bästa fall

Jodå, nu funkar det. Ska bara komma ihåg i vilken ordning jag gjorde det i helgen. Då jag behöver göra samma sak en gång till på pappas dator. Då det är för hans skull, jag har betalprogram. Han kan starta datorn, gå in på facebook, kolla nyheter och lägga patience, är det några rutor som blinkar, så "ska jag klicka på det här" och innan man hinner svara har han gjort det. Så säkrare att ha betalprogram utan reklam och antivirusprogram som jag aldrig haft problem med förr... som tar mkt bråte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 881
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 296
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 261
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 120
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp