Tips på Snygg kavaj!

Trocadero_lover

Trådstartare
Skulle ev. behöva köpa en kavaj om man ska tävla oså, den måste kunna användas till både hoppning & dressyr (eller helst) gärna prisvärd, ge lite förslag o tips vad man ska köpa o inte köpa!
 
Euro star ( stavas?) Köpte jag tyvärr köpte jag en förstor så den bara ligger men den är väldigt snygg och kan användas till båda grenar.
 
Har en Victor Hugo med en slits bak. Är gjord för lite kortare ryttare tror jag så den passar mig utmärkt (kortare ryttare :D). Är marinblå med gulpasspoal och sammetskrage. har enbart tävlat dressyr i den men den funkar utmärkt i hoppning med. Kostar bara lite över tusenlappen (1200 ca för något år sedan)

Om jag ska börja tävla hoppning så tror jag dock att jag skaffar mig en vinröd eller ljusblå av samma modell också matchar man schabrak, senskydd och huva *mums* :d

Har blivit prylgalen igen, tror förresten att kavajen finns i rutigt också :angel:
 
pikeur tycker jag är fina, men själv har jag inte råd med en sån :crazy: ..om du söker efter en billigare så skulle iallafall jag rekommendera en jacson .. dom är också fina, men lite billigare. ;)
 
Equiline & John Whitaker har skit fina! Men dom kostar ju därefter! Pikeur har oxå rätt fina..
 
har en john whitaker :love: jättefin:D går att ha i båda grenarna:) min e blå med vita kritstreck :love:
 
Jag har en Pikeur "Diana" den är jättefin och är lite längre än de vanligare kavajerna så den borde passa bra till både hoppning och dressyr... Den har två slitsar bak, svart med sammetskrage och guld paspoal. guldknappar och ljus gult fodrad... älskar den :)
 
Jag håller med dig Killa och rekomenderar John Withaker :love: . Jag har en blå och en grå, båda är kritstrecksrandiga. Tyget är lite stretchigt och de är verkligen JÄTTESKÖNA.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 170
Utrustning Jag behöver tips på bra säkerhetsvästar, vill gärna ha en bekväm väst men jag vet inte riktigt vilka västar som ändå är någorlunda...
Svar
7
· Visningar
751
Senast: __sofia__
·
Utrustning Jag behöver tips på vinterridskor. De ska vara såpass tåliga att man ska kunna utföra stallsysslor, och ska helst inte vara stövlar...
Svar
11
· Visningar
758
Senast: Fiorano
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
650
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Tjockistråden 3
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp