Bukefalos 28 år!

Tips på soffbord i vit lack?

jo7

Trådstartare
Vill ha ett soffbord i vit lack och hittar i stort sett bara modellen "Cana". Tror det säljs på bl.a. EM möbler. Jättefint men kanske aningen dyrt. Har ni möjligen koll på fler modeller så mottages tips mer än gärna! :)
 
Sv: Tips på soffbord i vit lack?

IKEA:s Lack-serie är ju given att kolla upp, tror också Mio har några alternativ. Länna Möbler hade också några i vitt såg jag nu när jag gjorde en snabb koll. Kan också vara värt att kolla upp vad Ilva har att erbjuda.

Annars är det förbaskat snyggt och billigt att köpa något gammalt soffbord och måla med vit, högblank oljefärg.
 
Sv: Tips på soffbord i vit lack?

Var på ikea häromdagen och såg att de fått in snygga tv-möbler i vitlack men kunde inte hitta ngt soffbord men det ska finnas altså? Får kika på hemsidan!

Måla själv har jag inte ens tänkt på, trodde det var svårt just med vit lack men det kanske det inte är? :) Snart blir det väl det alternativet om jag inte finner det jag söker.. Tack för superbra tips! :bow: :)
 
Sv: Tips på soffbord i vit lack?

Ikea har ett jättefint i högblank vit. Finns i fyrkantigt och rektangulärt med glasskiva så man kan sätta dit vad man nu vill ha där.

0091411_PE227084_S3.JPG
 
Sv: Tips på soffbord i vit lack?

Åh tack! :bow: Det där måste jag absolut spana in vidare. Vet inte riktigt hur jag lyckats missa det? Ser dock inte om det verkligen är i lack eller matt vit? Enda kruxet, 38 cm högt! Tycker det vi har idag är superlågt och det är nog ändå 45 cm iaf..
 
Sv: Tips på soffbord i vit lack?

Ilva har jag spanat lite på, där finns bl.a. det fina Cana. Såg nu att det även finns i en tunnare modell en tusenlapp billigare. Tål att tänkas på! :)

Bokoncept var nytt för mig. Superfina grejer men kanske lite väl extrema.. :)
 
Sv: Tips på soffbord i vit lack?

Åh tack! :bow: Det där måste jag absolut spana in vidare. Vet inte riktigt hur jag lyckats missa det? Ser dock inte om det verkligen är i lack eller matt vit? Enda kruxet, 38 cm högt! Tycker det vi har idag är superlågt och det är nog ändå 45 cm iaf..

Om det är för lågt, sätt hjul på det, bygger på höjden och enkelt när det ska till att städas.
 
Sv: Tips på soffbord i vit lack?

Annars finns ju den här varianten, också på ikea.. det är 50 cm högt.

57417_PE163002_S3.jpg
 
Sv: Tips på soffbord i vit lack?

Japp, just det var jag ytterst nära att få med mig hem från IKEA i helgen (du tycks ha greppat min smak bra! :D)! Men avstod för att jag inte helt vant mig vid tanken på att ha ett runt bord.. hehe. Men just nu lutar det ändå åt det fyrkantiga låga, ska iaf åka o kika på det i verkligheten och se hur det känns.

Sätta hjul var ju faktikskt en rätt smart idé..tål att tänkas på! :)
 
Sv: Tips på soffbord i vit lack?

Detta har jag och älskar det!
Blev superbra med vår röda soffa som har divan och "böj" så att inga normala passade.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 260
Senast: Snurrfian
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 820
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 644
Senast: Klara
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 631
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp