Tips på spel

Bluefish

Trådstartare
Androidspel till surfplatta alltså. Ska roa en snart 7åring som vuxit ifrån bolibompa. Tycker om memory, dinosaurier och superhjältar men är inte särskilt kräsen. Gör inget om det är spel som kostar att köpa men vill inte att man behöver köpa saker i spelet för att ev "komma vidare". Får gärna funka utan wifi då vi ska på lång bilresa.
 
Androidspel till surfplatta alltså. Ska roa en snart 7åring som vuxit ifrån bolibompa. Tycker om memory, dinosaurier och superhjältar men är inte särskilt kräsen. Gör inget om det är spel som kostar att köpa men vill inte att man behöver köpa saker i spelet för att ev "komma vidare". Får gärna funka utan wifi då vi ska på lång bilresa.
Nu är min son bara 5, men han gillar Alfons Åberg samt Super Mario. Men ska följa tråden, skulle också behöva lite nytt :)
 
@Fille Åh super mario, det ska jag installera, det pratas det ofta om!

@Imogen Det spelas här hemma också fast på tv-spel, jag har som sagt att det får räcka för jag vill bara prata visst mycket minecraft :o:D

Kan tillägga att spel som har spelats är toca stable, tripp trapp träd och yum yum nummer, för att själv bidra
 
@Fille Åh super mario, det ska jag installera, det pratas det ofta om!

@Imogen Det spelas här hemma också fast på tv-spel, jag har som sagt att det får räcka för jag vill bara prata visst mycket minecraft :o:D

Kan tillägga att spel som har spelats är toca stable, tripp trapp träd och yum yum nummer, för att själv bidra
Kom på att jag har iPhone, men tänker att super mario ju borde finnas till android 🙈
 
Alfons Åberg smoothie, eller nåt i den stilen. Kanske på gränsen att det är för lite yngre barn, men inget som behöver betalas inne i spelet, och det tar rätt lång tid innan det tar slut. Tror dock att själva appen/spelet kan kosta att ladda ner.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 901
Senast: Dopy
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 248
Hästvård Jag har ridit i snart 5 år nu och är väldigt sugen på att köpa ponny. Jag är 15 och min syster som också skulle rida på ponnyn är 11 år...
2
Svar
22
· Visningar
2 198
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp