Tips på sport-bh sökes

Silver Girl

Trådstartare
Jag brukar sällan ha bh till vardags och sport-bh endast när jag tränar. Idag var första dagen för året som jag gick långpromenad i mina klassiska sommarkläder, dvs mycket löst sittande t-shirt. Och jag får inse att brösten börjar hänga lite och det skulle vara bekvämare med lite stöd, speciellt när jag går i skog och ojämnt underlag.

Jag har bra sport-bh som jag trivs med, men skulle nog vilja ha lite mindre tajt variant till promenader. Vill inte ha vanlig bh då jag brukar svettas mycket när det är varmt och då brukar det vara bekvämare med material som är gjort för det.

Någon som har tips på mjuk bekväm sport-bh som inte behöver ge superstöd? Jag har storlek 85 A/B om det spelar roll för tips.
 
Jag gillar sport BH från Champion som ofta är mjuka och sköna. Vill du ha lite billigare så brukar Stadium Outlet ha sport BH till bra pris i flera märken och varianter.
 
En av mina kompisar beställde en från NewBody som inte passade henne, så hon gav den till mig. Först var jag mycket tveksam då axelbanden är tunna och den ser mycket flimsig ut. Men oj, vad jag blev positivt överraskad! Den är superstabil, trots att jag har D-kupa. Älskar den.
 
Jag vill också slå ett slag för NewBody, har flera stycken såna idag 👌
En av mina kompisar beställde en från NewBody som inte passade henne, så hon gav den till mig. Först var jag mycket tveksam då axelbanden är tunna och den ser mycket flimsig ut. Men oj, vad jag blev positivt överraskad! Den är superstabil, trots att jag har D-kupa. Älskar den.
 
En av mina kompisar beställde en från NewBody som inte passade henne, så hon gav den till mig. Först var jag mycket tveksam då axelbanden är tunna och den ser mycket flimsig ut. Men oj, vad jag blev positivt överraskad! Den är superstabil, trots att jag har D-kupa. Älskar den.
Jag har Newbody nu när jag tränar, men du måste prata om en annan modell då den jag har inte har tunna axelband. Får kolla om de fått en annan sort.
 
Jag har 2 st från Jula som som jag tycker är bra när jag tränar. Har även Mid impact Puma elastic bra från Xxl som inte ger lika bra stöd under träning men funkar utmärkt i vardagen.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag ska gifta mig nästa år! :love: Vi kommer ha tre näbbar, våra två barn och min brosdotter. Pojkarna kommer vara 7 år och 1,5 år...
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: Ishtar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp