Tips på sysselsättning?

Göra julklappar själv var ju en riktigt bra idé! Kan dock inte komma på vad jag kan göra som också skulle uppskattas i julklapp... Är väl framförallt mamma och morfar jag skulle kunna göra nåt åt, men jag vet inte vad.

Pusseltavla? Eller förresten. Kanske är roligast för den som får att pussla själv...Jaja försökte iaf :D:pBaka (sa du att du inte gillar å göra iofs men väääldigt uppskattat ofta :love: ) kakor och ge bort :).
 
Göra julklappar själv var ju en riktigt bra idé! Kan dock inte komma på vad jag kan göra som också skulle uppskattas i julklapp... Är väl framförallt mamma och morfar jag skulle kunna göra nåt åt, men jag vet inte vad.

Om du gillar att baka eller laga mat kan något ätbart vara roligt att ge bort. T.ex äppelchutney, fina kolor, hemgjord sylt, marmeladeretc. Har man gjort något som ost och kex passar till så kan man köpa till de och göra en fin present inslagen i cellofan. . Det som konserveras i burkar kan man göra i förväg.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 148
Senast: Wonna
·
Övr. Hund Min valp har nu hunnit bli 15 veckor och har ända tills för ca 3-4 dagar sedan alltid kunnat vara lös. Jag har inte behövt vara orolig...
Svar
17
· Visningar
4 964
Senast: Grålly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp