Bukefalos 28 år!

Tips på tapet

Bison

Trådstartare
Efter att en kompis skickat bilder på tapeter till sitt hus blev jag inspirerad och skulle vilja göra något med väggen bakom sängen i sovrummet.
Det är samma tapet i hela rummet och inredningen går i grått och svart.
Vill hålla det stillsamt och behagligt där inne, inga grälla färger och tokiga mönster men inte heller något trist som är typ randigt och grått och vitt.
Förslag?
IMG_20210520_094544.jpg
 
Helt sant, min rocker till sambo som älskar gamla döda kungar kan nog sätta sig på tvären 🙄😂

@Voeux alltså jag döööör 😍😍😍😍
Varifrån kommer den översta?
Älskar den undre också.
Kungälskaren kanske går att övertala 🙄

Det står att den ska vara från Jimmy Cricket. Men svårt med Pinterest, man hittar massa snygga saker och sen lyckas man inte hitta vart man köper det alternativt så är det en gammal vara som inte längre säljs :grin: Men kanske går att hitta, eller är bra som inspiration iaf!
 
Det står att den ska vara från Jimmy Cricket. Men svårt med Pinterest, man hittar massa snygga saker och sen lyckas man inte hitta vart man köper det alternativt så är det en gammal vara som inte längre säljs :grin: Men kanske går att hitta, eller är bra som inspiration iaf!

Får leta lite efter den typen.
Funderar på om vi ska sätta på väggen mitt emot sängen istället, där är det tomt på tavlor.
 
Helt sant, min rocker till sambo som älskar gamla döda kungar kan nog sätta sig på tvären 🙄😂

@Voeux alltså jag döööör 😍😍😍😍
Varifrån kommer den översta?
Älskar den undre också.
Kungälskaren kanske går att övertala 🙄

Min man (!!) gillar grått. Grått grått grått. Kanske lite svart också, och beige. Så fort jag föreslår mönster och färg så blir han tveksam och jag jag får säga "Nej fy fan för lite färg och form i livet! Tvi!" :D Men nu har han börjat mjukna och tycker till och men han att vårt hem ser ut som insidan av en mandelbiskvi.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har sagt upp vår hyresrätt och fick igår en bekräftelse på uppsägningen. Det är så trist, en hel sida med enbart "du är skyldig...
2
Svar
26
· Visningar
4 622
Senast: Voeux
·
Hemmet Jag behöver tips. Vi råkade lite spontant köpa nytt hus, så nu ligger vårt gamla ute till försäljning. Men det nya huset består av...
Svar
13
· Visningar
1 627
Senast: Marty
·
Hemmet Vi har snedtak plus lutande väggar i vårt sovrum (så väggen är kanske 1,4 m hög tills dess att taket tar vid) och numera två fula...
Svar
16
· Visningar
1 666
Senast: Efwa
·
Hemmet Är det någon som vill hjälpa mig med lite tapet-inspiration? Jag behöver tapetsera om i vardagsrummet och jag vill gärna ha en fondvägg...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp