Tips på trevliga sidor att läsa tråkiga dagar !

cetzyboy

Trådstartare
Sitter på jobbet och det är stendött på kunder för tredje dagen i rad nu ! Har kollat igenom de sidor jag brukar läsa på men vill nu ha tips på något att fördriva tiden med ;)
 
Jag brukar kolla 9gag på Instagram när jag vill slökolla på något. Känns som att det uppdateras rätt ofta och brukar vara en blandning mellan gulliga djurbilder, roliga sportklipp och folk som dansar knasigt typ.
Och annars brukar jag ofta halka in på lifehack/pyssel eller matlagningsklipp på insta. Vissa pysselgrejer känns lite onödiga (typ gör en kapsyl med limpistol) och andra mer omöjliga. Men det är ett sätt att spendera lite tid.

Sen så tycker jag det kan vara kul att läsa på ett flyg/reseforum om personers reseberättelser i första klass på flygplan. Mest för att det är så långt ifrån mitt eget liv att flyga business class och äta femrätters I en extra bred flygplansstol. (vet inte om man får länka andra forum, men tror inte det är så svårt att hitta)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 810
Senast: MiaMia
·
Fritid Jag tänkte att det hade varit roligt med tråd där vi kan ge varandra tips och idéer på semesterkänsla i vardagen nu under sommaren...
2
Svar
24
· Visningar
2 027
Senast: Kakis
·
  • Artikel
Dagbok När jag var ung så samlade jag på ordspråk och citat. En av dessa var: Alla dessa dagar som kom och gick Inte visste jag att de var...
Svar
16
· Visningar
1 652
Senast: Wille
·
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 531
Senast: Butros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp