Tips på trevliga sidor att läsa tråkiga dagar !

cetzyboy

Trådstartare
Sitter på jobbet och det är stendött på kunder för tredje dagen i rad nu ! Har kollat igenom de sidor jag brukar läsa på men vill nu ha tips på något att fördriva tiden med ;)
 
Jag brukar kolla 9gag på Instagram när jag vill slökolla på något. Känns som att det uppdateras rätt ofta och brukar vara en blandning mellan gulliga djurbilder, roliga sportklipp och folk som dansar knasigt typ.
Och annars brukar jag ofta halka in på lifehack/pyssel eller matlagningsklipp på insta. Vissa pysselgrejer känns lite onödiga (typ gör en kapsyl med limpistol) och andra mer omöjliga. Men det är ett sätt att spendera lite tid.

Sen så tycker jag det kan vara kul att läsa på ett flyg/reseforum om personers reseberättelser i första klass på flygplan. Mest för att det är så långt ifrån mitt eget liv att flyga business class och äta femrätters I en extra bred flygplansstol. (vet inte om man får länka andra forum, men tror inte det är så svårt att hitta)
 

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 940
Senast: zassoo
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: Rosett
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 339
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp