Tips på vad som skulle kunna passa?

P

prallan

Ponnyns rygg. Behöver en hoppsadel 16,5"
Lyckas på något sätt endast få med en bild per inlägg :confused:
 

Bifogade filer

  • 20190303_121646.jpg
    20190303_121646.jpg
    250,4 KB · Visningar: 16
Han behöver en sadel som utrymme för ryggen när han hoppar.
 
Varför tar ni inte ut en sadelutprovare @prallan ?

Sluta om hitta på. Vi ska ha ut sadelutprovare, som jag skrev tidigare :meh: Jag vill inte gå in på detaljer kring detta.
Varför inte ta detta i pm? Har det med tråden att göra? Har jag någon skyldighet att redovisa något för någon?
Nu måste jag givetvis svara på din helt OT-fråga....


Min plan är att ha några tänkbara sadlar hemma som sadelutprovaren kan titta på utöver de sadlar de har med sig.
 
Sluta om hitta på. Vi ska ha ut sadelutprovare, som jag skrev tidigare :meh: Jag vill inte gå in på detaljer kring detta.
Varför inte ta detta i pm? Har det med tråden att göra? Har jag någon skyldighet att redovisa något för någon?
Nu måste jag givetvis svara på din helt OT-fråga....


Min plan är att ha några tänkbara sadlar hemma som sadelutprovaren kan titta på utöver de sadlar de har med sig.

Sluta om hitta på? Förstår inte riktigt vad du menar. Du har inte skrivit i din trådstart att ni ska ta ut sadelutprovare. Tror du att jag kan läsa dina tankar?
Du behöver uppenbarligen hjälp utav en utprovare och har du verkligen tänkt att ta ut en så skriv det i din trådstart för att undvika missförstånd. 🙄
 
Sluta om hitta på? Förstår inte riktigt vad du menar. Du har inte skrivit i din trådstart att ni ska ta ut sadelutprovare. Tror du att jag kan läsa dina tankar?
Du behöver uppenbarligen hjälp utav en utprovare och har du verkligen tänkt att ta ut en så skriv det i din trådstart för att undvika missförstånd. 🙄
Sorry, då tolkade jag dig fel! 🙈Jag trodde du hänvisade till min tidigare tråd. Om du inte gjorde det så ber jag om ursäkt! :o
 
Det var många år sedan jag skrev om sadlar här på Buke, men då fanns det iaf några väldigt kunniga härinne, men de kanske inte är kvar.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Är det någon som vet vart man kan få tag i en sån här vojlock med fluff runt? Har letat runt massor men hittar varken begagnat...
Svar
3
· Visningar
685
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hjälp.. Jag försöker hitta en billigare hoppsadel som passar en hög manke, bred rygg (ca 110 grader) och breda tornutskott. Då det är en...
Svar
7
· Visningar
644
Senast: Karoliten
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Anon89
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av denna sadel? Ev behöver vi framöver en ny dressyrsadel till vår ponny, swb/ welsh med platt rygg och inte så...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp