Tips på välfungerande ridanläggningar sökes!

Tack för alla tips!
Har börjat bli lite insatt (vilket mest betyder att jag fattar hur mycket jag inte fattar!) och har verkligen förstått vikten av att koppla in en sakkunnig.

Det är en ridanläggning i Stockholmsområdet där det ska bedrivas ridskola. ca 20 hästar och 16 ponnys.

Active Stable låter vettigt, här planeras det för ett boxstall dock, projektledaren har redan bestämt sig.
Blir glad att höra att du förstått vikten av att koppla in en sakkunnig! Rekommenderar som sagt var kontakt med Hushållningssällskapet.
 
Tack för alla tips!
Har börjat bli lite insatt (vilket mest betyder att jag fattar hur mycket jag inte fattar!) och har verkligen förstått vikten av att koppla in en sakkunnig.

Det är en ridanläggning i Stockholmsområdet där det ska bedrivas ridskola. ca 20 hästar och 16 ponnys.

Active Stable låter vettigt, här planeras det för ett boxstall dock, projektledaren har redan bestämt sig.

Rekommenderar ett besök på Mälarhöjdens Ridskola. En nybyggd modern anläggning med många smarta lösningar som minskar arbetsbelastningen, och kan nog även berätta om de som inte vart så bra. Även Djursholm har byggt om och är värt ett besök.

Har skickat PM till dig.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp