Tips & råd & trix

electra1

Trådstartare
Hej!

Jag är gammal i gården när det gäller hästar, men ny som aktiv inom distansvärlden.
Jag tänkte att det kanske kunde finnas intresse för en tråd med råd & tips? Vore så smidigt att ha det samlat tänker jag.

Ni som hållit på länge har ju säkert jättemycket att komma med när det gäller utrustning, klädsel, vad man ska tänka på i träning och tävling - ja, allt helt enkelt. Vad är ert bästa råd till nykomlingar som jag?

Ber om ursäkt om det redan finns en sådan här tråd som jag missade när jag sökte, då får admin gärna radera den här.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 002
Senast: Mabuse
·
Hundträning Hej alla! Det här är mitt första inlägg här och jag hoppas på att få lite tips och råd kring min tös som är sex månader, jag har läst...
2
Svar
20
· Visningar
2 979
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 446
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp