Tips till er som bygger nytt/om/ till stall.

Lovisaleonora

Trådstartare
Förutom att Ridsportförbundet har litteratur inom området har jag precis upptäckt att även STC (Svenska Travsportens Centralförbund= har en bok om ämnet. 310 sidor (enligt dem själva rikt illustrerad) - 290 kr. Undrar om det kan vara samma som Ridsportförbundet har?!

Kanske kan vara något för de som går och funderar?
 
Hej!

Det finns en bok som heter "Att bygga häststall" som är helt suverän.
Rekommenderas varmt!

Hug your horses!

/Mike :devil: - som börjar gjuta grundsulorna till nya stallet ikväll..........
 
Ni som läst böckerna, innehåller de även något om lösdriftsstall?
 
Jajamän, det kommer lite om det här och där. Tonvikten ligger dock på mer traditionella stalll, men jag tror inte att du skulle bli besviken om du köpte boken ändå.
 
Sv: Re: Tips till er som bygger nytt/om/ till stall.

Jag har ett lösdriftstall, om jag kan vara till någons nytta, med något litet tips kanske?
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 358
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 411
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
7 751
Senast: skuggi
·
Anläggning Jag behöver hjälp att tänka! Vi flyttade till en liten hästgård i början av året. Det befintliga stallet är litet(!!) och gammalt...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
25 009
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp