Bukefalos 28 år!

P

pm

tänkte starta upp min privata sida igen, efter typ 2 års nerstängd ;)

Men vad e intressant å läsa :confused:
 
om du rider så kan du ju alltid skriva lite om hur du tränar dina/andras hästar (jag tycker det är intressant att jämföra träningsmetod och sedan resultaten :))
 
smart...å lägga ut bilder å tävlingsresultat?

Ride rif på ridskola men har utbildat ungponnyer där, kan ju skriva lite om dom, sen nu rider jag en c-ponny men jag ha rinte haft tid så de va 2 veckor sen jag red honom, men de blir mer på jullovet...
 
precis, så man ser framsteg och sådär :)
så länge det inte är allt för lång och tråkig text (du behövr ju inte beskriva i detalj hur du gör när du mockar t.ex. ;)) så är sån fakta kul att läsa
 
På min sajt har jag - förutom presentation - blog, stalldagbok, skoluppsatser o. övriga skrifter, en del grafik, fotografier, fredagsfyra, en sida där jag beskriver olika projekt jag pysslar med, en lista över kurser lag läser/har läst/vill läsa, o.s.v. Hur intressant det är för andra vet jag inte. Bryr mig inte heller, för jag bygger sajten i första hand för min egen skull. :)

På sajter som jag besöker läser jag mest bloggar.
 
Aha okey :D Ja det brukar faktiskt jag läsa, blir iallafall info om mig, hästar i mitt liv, bilder, dagbok, länkar å såklart en gästbok :D Ska försöka mig på å göra nåttt riktigt snyggt, de va länge sen :bow:
 

Liknande trådar

Hemmet När värmer den vattnet?! Jag körde en maskin nu för rengöring då jag tycker att den kändes lite sunkig efter att ha tvättat...
Svar
3
· Visningar
435
IT & mobiler Äntligen har vi en fungerande router igen och jag fick igår igång chromecasten utan problem. Funkade klockrent för både mig och sambon...
Svar
10
· Visningar
301
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
598
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppfödare som slutat svara
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp