Bukefalos 28 år!

Tipsa mig om hotell i Stockholm!

zassoo

Trådstartare
Jag tänkte överraska min mamma med en hotellövernattning i oktober :) Det finns ju hur många hotell som helst i Stockholm så nu vänder jag mig till er för tips! Vilket hotell skulle du rekommendera?

Önskemål:
  • God mat och bra frukostbuffé
  • Någon form av spa/massagebehandling

Tanken är att vi ska kunna njuta av god mat och slappna av i trevlig miljö. Alla tips uppskattas :)
 
Clarion Sign och Clarion Stockholm är bra med önskemålen.

Om önskemålen INTE behöver vara uppfyllda så är Hotel Tapto i skönt lugnt läge. Och massage/spa finns i närheten.
 
Jag skulle inte välja någon av de hotell som nämnts när det kommer till SPA. Har varit på båda och blivit besviken.
Hellre en kombination av Hotell Ett Hem och Sturebadet möjligen. Vill man ha Spa på hotellet gillade jag Hasseludden men det är ju en liten bit utanför stan...
 
Jag skulle inte välja någon av de hotell som nämnts när det kommer till SPA. Har varit på båda och blivit besviken.
Hellre en kombination av Hotell Ett Hem och Sturebadet möjligen. Vill man ha Spa på hotellet gillade jag Hasseludden men det är ju en liten bit utanför stan...

På vilket sätt har du blivit besviken?
 

Liknande trådar

Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 956
Senast: ameo
·
Mat Ska snart upp till Stockholm för en jobbgrej och ska bo på hotell Birger Jarl. Är helt lost inom restaurangvärlden i Stockholm så nu...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 568
Senast: Unafraid
·
Fritid Min sambo fyller jämnt och jag skulle vilja ta med honom på en weekend någonstans i vårt avlånga land. Jag tänker mig september, och jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 655
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp