Titta vad jag gjorde igår!

bettysmatte

Trådstartare
Det här halsbandet knöt jag igår:

PA120008-1.jpg


Tycker själv att det blev rätt lyckat...
 
Sv: Titta vad jag gjorde igår!

Läckert! Duktigt!
Det var lite annorlunda,sånt fastnar jag för,jag vill inte ha något vanligt.som alla andra har, runt hals,arm,ring!
 
Sv: Titta vad jag gjorde igår!

Oj, vad fint! :laugh:
Har aldrig tänkt på att man kan göra halsband av macramé, så nu fick jag pysselförslag. Tack för det! ;)
 
Sv: Titta vad jag gjorde igår!

Superfint!! jag har kunnat göra såna tjusiga knutar men nu har jag tyvärr glömt det mesta...Får väl leta upp nån hemsida :D det är kul att göra smycken, jag köper nästan aldrig °_° så onödigt när det är så jäkla lätt att göra ett halsband liksom...fast detta såg ju ovanligt svårt ut :eek:
 

Liknande trådar

Tjatter Jag köpte en kanna på loppis för några år sen. Köpte den för att mönstret gör mig glad. Jag har undrat hur gammal den är och var den...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Ramona
·
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 594
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, finns det porr som är producerat på ett sätt som inte är "skadligt" för de som gjort den? Jag kan ärligt säga att...
2
Svar
33
· Visningar
2 996
Senast: Sel
·
Kultur Jag skulle vilja ha tips på intressanta böcker. Att titta på en film/serie på en skärm ger en viss tillfredsställelse, men jag är i...
Svar
6
· Visningar
470
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp