aiquen

Trådstartare
Är det något man kan använda i stall (inte överdrivet mycket och kanske inte så att hästarna kommer åt att gnaga på det) eller hör det inte alls hemma där?

J

javill

Tjära luktar ganska starkt och ganska länge. Ska man ha det så ska det nog inte vara på stora ytor. Det har en tendens att smeta när det blir varmt, t ex om solen står på.

aiquen

Trådstartare
Okej, tack för svaret.
Det handlade om att ev. tjära en bräda på undersidan (som kommer ligga ner mot golvet) i stallet, men jag tror det löste sig ändå. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
765
Senast: Whirlie
·
Anläggning Stallägaren ska dra till utlandet och har satt upp en lapp i stallet med nåt sorts schema där hyresgästerna kan fylla i om man...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
8 501
Senast: Pilot
·
Anläggning Snackistråd för oss med egen gård/stall. Vad har ni för roliga projekt på G? Har ni hästar hemma, eller används gården till annat...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
18 897
Senast: Ajda
·
Övr. Katt Har av hälsoskäl fått gå över till torrfoder. Hur förvarar en stora mängder på ett bra sätt? Säckarna går inte att återförsluta, och jag...
Svar
16
· Visningar
687
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Rocka sockorna