Tjockare ridväst?

Mirabilis

Trådstartare
Jag är på jakt efter en tjockare väst att ha till ridning, alltså steget över de klassiska lättviktsvästarna. Ungefär som de äldre modellerna från Spooks, gärna med hög, lite fluffigare krage med.

Finns de på någon rea på Black Week blir jag ju inte ledsen. 😁
 
Är inte Spooks aktuell? Tänker om de uppfyller önskemålen :)
Jag har en från Schockemöhle som är liknande Spooks i både tjocklek och med hög krage, modellen heter Marleen eller Malia.
Har även en skön, varm från Kingsland.
 
Jag har letat lääänge efter en varm, lite längre väst med ridsprund och rymliga, utanpåliggande fickor. Jag hade en sådan tidigt 90-tal då den modellen var poppis, men nu är det hopplöst att hitta något liknande. Jag har kikat lite på jaktvästar och hundträningsvästar men inte hittat det jag söker. Någon som har något tips?
 
Jag har letat lääänge efter en varm, lite längre väst med ridsprund och rymliga, utanpåliggande fickor. Jag hade en sådan tidigt 90-tal då den modellen var poppis, men nu är det hopplöst att hitta något liknande. Jag har kikat lite på jaktvästar och hundträningsvästar men inte hittat det jag söker. Någon som har något tips?
Kinsland har längre väst med utanpåliggande fickor, men tror inte den har sprund. Vet iofs inte hur lång du vill ha?
 
Spooks har massa modeller på sin sida. Du kan beställa direkt därifrån, är fri frakt och de har rea 😊
 
Är inte Spooks aktuell? Tänker om de uppfyller önskemålen :)
Jag har en från Schockemöhle som är liknande Spooks i både tjocklek och med hög krage, modellen heter Marleen eller Malia.
Har även en skön, varm från Kingsland.
Jo absolut! Tänkte se mig om efter ev. alternativ, men det verkar ju faktiskt som att Spooksvästen i den tjockleken jag vill ha är billigast av motsvarande med.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 885
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 216
Senast: Roheryn
·
Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
2 088
Utrustning Till er som rider med ridväst alltid! Gärna med Racesafe! Hur gör ni med jackor? Har precis köpt en racesafe och märkte att den är...
2
Svar
29
· Visningar
6 682
Senast: Helli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp