Tllbaka igen!

toughcookie

Trådstartare
Lyckades hålla mig ifrån täby i hela tre månader. Sen satte tjatet från två tränare igång och snäll som man är kan man ju inte säga nej :angel: .
Så nu har jag ridit på banan i tre dagar och direkt fastnat i träsket igen.
Det är alltså bevisat att galopplivet är som en drog och har man väl fastnat så GÅR det inte att ta sig ur det helt o hållet.
Frågan är bara vad det beroendet kallas :confused: , det måste ju vara någon slags "ism". Nån som har förslag på vad det är? Eller är det bara ett våråterfall jag drabbats av??
 
Sv: Tllbaka igen!

vi har nog alla drabbats av "galoppsismen"
varför ta sig ur när det är så roligt?! :P
 
Sv: Tllbaka igen!

aha, är det så det kallas?
Har man varit beroende i ca 15år så tyckte jag att det skulle vara skönt att "dra ner" och bara vara åskådare ett tag men det gick ju inte=)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 712
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 837
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 201
Senast: QueenLilith
·
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
1 797
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp