Toalettpapper

Santos

Trådstartare
Spännande ämne eller hur? Men vilket toalettpapper torkar bäst?
Är Leni ett bra märke? Klubben har börjat sälja det och jag funderar på att köpa.
 
Jag köper storbal på Granngården. ..kan det heta Katrin?

Har svårt för de där tjocka präglade kritvita, av nån aledning.
 
Den där med fåret sägs ju kunna torka upp en hel sjö så den verkar ju suga.

Eller den med ekorren. Suger bra.

Leni är mer lent kanske?
Jag köper Serla, Svanenmärkt och lagom våtstyrka

Jag köper också Serla (för det är det med ekorren eller hur?). Lagom mjukt, lagom tjockt och bra pris. Visst det finns billigare, men de är sämre och blir dyrare i längden istället.
 
Jag vet inte ens om vad jag köper. Eldorado tror jag den heter, i storpack.
Behöver inte vara överdrivet lent eller fina mönster, ska ju ändå bara spola ner det sen :cool:
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Som född smålänning köper man - på papperet - kostnadseffektiva produkter. Som inte alltid uppskattas av alla. Mjuk och mönster tror jag hamnar på ”lyx” och priset hamnar på jajemän.
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
330
Senast: Glimra
·
Hemmet Jag har börjat få upp en massa reklam för hållbara blombuketter. Både torkade buketter som ska hålla i minst 6 månader, och lite...
Svar
17
· Visningar
662
Skola & Jobb Kanske dum fråga, men någon som vet om man kan det? Anledningen att jag frågar är för att jag haft en arbetsförmågebedömning hos dem...
Svar
15
· Visningar
1 045
Senast: Sasse
·
Fritid Som rubriken säger, vad är den bästa akrylfärgen (för tavelmålning)? Har länge kört på det som kommit i min väg, gärna billigt, då det...
Svar
3
· Visningar
283
Senast: MCP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Löss
  • Fjordingtråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp