Töltmusik tippe-tippe-tippe-tipp

Woow - impad :bow:
Även om jag är kärring ;) så gillar jag låtar med lite fart :banana:

Perfekt lista, har lyssnat på en del och visst kände man igen låtarna, men att veta artister
och låtnamn..... :confused: är ju inte lätt i min ålder :angel:
 
Lars winnerbäck- nu är alla små stjärnor :) då blir du garanterat glad! Den är töltig också tycker jag, sådära lite tralallala... pröva:)
//Lina
 
Jag laddade ner 15 av de låtar ni föreslagit och brände ut på skiva och tog med till stallet. Går ut till ridhuset och ska testa om låtarna passar bra, men du strejkar Cd-spelarn :cry:

Så ridpasset blev tråkigare än jag tänkte mig. Men skivan ligger i stallet nu iaf.
 
Har ju hört skvaller om att en vacker Silverhingst med ägarinnan kunde sista helgerna i oktober så då hade väl varit ett lämpligt datum? Än så länge är det jag Monica och Tim om jag förtått saken rätt? Ni andra som är intresserade kan väl PM:A så att vi inte blir anklagade för att göra reklam för oss............... :smirk:
Planerna för helgen är än så länge oklara men det lutar åt att snacka skit, äta godis, fjäska till sig en ridlektion för Tim :angel:,fräsa i den fantastiska skånska bokskogen och utbyta ideer om saker och ting.
 
"Tomas Ledin - Crazy about you" är en perfekt töltlåt.
och "Darude - Sandstorm" är fantastisk till en verkligt snabb ökad tölt. :love: :banana:
 
Nordmans låtar tror jag skulle passa väldigt bra till våra "vikingahästar" :) Kan inte nämna några speciella låtar, men cd-skivorna heter "nordman" och "ingenmansland" tror jag. De är superbra bägge två, men "nordman" är nog snäppet bättre...
 
Prøv noe av Nightwish - funka veldig bra for de finske rytterne i sommer :)
 
Sv: Töltmusik tippe-tippe-tippe-tipp

Jag trodde att "alla" hade sin egen tölt låt...? Min är "Hit the road Jack"... :o Kanske inte så jätte dragig, men jag gillar den (ska vara den senaste lite fartigare varianten).... Borde jag skämmas nu? :angel:
 
Sv: Re: Töltmusik tippe-tippe-tippe-tipp

"konstigt" att de valde Nightwish ;)

/Malin - finsk ryttare när det passar henne
 
Sv: Töltmusik tippe-tippe-tippe-tipp

sandstorm (artist?) är väl en oöverträffad låt till ökad tölt!
 
Sv: Töltmusik tippe-tippe-tippe-tipp

Oj, nu såg jag att nån hade föreslagit det redan. Sorry!
 
Sv: Töltmusik tippe-tippe-tippe-tipp

Nu när den här tråden kom upp igen kan jag berätta att jag fick 2 fullspäckade CD av min hästskötare :love: i julklapp, med de flesta av låtarna som ni tipsat om :banana: . Printade ut den här tråden åt henne ;)

Jättehärligt tyckte hästarna, när de fick musik att jobba till i ridhuset. :D
 
Sv: Töltmusik tippe-tippe-tippe-tipp

Hej!

Jag kan inte låta bli att tipsa om denna låt:

Fat Boy Slim: Yo Mama.

Låten har ett skönt tempo och med texten: "push the tempo" kan det väl inte bli bättre under tölten?

/elin :banana:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 685
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 209
Senast: Petruska
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
955
Senast: Skorpion76
·
Hästvård Jag blir inte riktigt klok på min hästs mage och tänkte nu höra om någon har liknande erfarenheter. Börjar med en liten (halvlång)...
Svar
11
· Visningar
3 007
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp