Tolka tatuering i örat

Emmmmma

Trådstartare
Laglydig som jag är så försökte jag registrera min kisse på Jordbruksverket vid årskiftet, och tyckte också att han hade en tydlig tatuering i örat. Men det kom direkt ett felmeddelande med texten att det måste vara en bokstav med…
Jag kan inte för mitt liv få till en bokstav utifrån hans tatuering, är det någon som vet vart i ordningen det ska vara en bokstav? Finns det ett mönster? 😇
Jag vet inte om man ska dela bilder på ID-märkning, men kanske någon känner sig manad, så kan jag skicka bild privat för tolkning? 🙈
 
Jag hade chippat också!
Men i flera av id-registren går det att söka på liknande idnummer, ifall just tatuering skulle vara svårtydd, så det är väl inte helt dumt att kolla upp vad den ska vara och regga det ändå.
 
Svarar alla! Jag är absolut inne på att chippa honom, tänkte bara om någon visste då i mina ögon är tatueringen jättetydlig! 😇 Jag har även reggat honom i Sverak med de siffror jag ser då.. (och som jag lovar att alla andra ser också om någon skulle hitta honom!)
Vet tyvärr inte vart den är utförd, då han kom till mig som 3-åring.
 
Det är inte så att en av siffrorna egentligen är en bokstav? 0 och D och O kan nog förväxlas. Liksom S och 5. 1 och I.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp