Tonårsbarn

Status
Stängd för vidare inlägg.

SmizzSpeedy

Trådstartare
Min son är ute på sin första (??) date ikväll!! Sitter hemma å biter på naglarna :crazy: och är lite nervös för hans skull. Hoppas de får se en bra film på bion och att de har kul tillsammans :o :D . Jag har väntat på den här dan när han ska ta sig ut på egen hand i livet, men jag får nog erkänna att jag är lite hönsmamma ändå.
 
Sv: Tonårsbarn

Är det inte säkrast att du ringer honom på mobilen och hör efter så att han har det riktigt RIKTIGT bra?! *sss*

*retas* :D
 
Sv: Tonårsbarn

Funderade på det, men då blir jag halshuggen när han kommer hem!!!!!!!!! :rofl: Men jag fick hjälpa honom med frisyren innan han for iaf :D :D
 
Sv: Tonårsbarn

Frågade om jag skulle skjutsa dem istället :D :D :D för att han tog bussen, men fick en blick :devil: jag aldrig glömmer!!
 
Sv: Tonårsbarn

*ler* :D
Nämen du ska ju vara DÄR på samma bio som dem, sitta i bänken bakom och titta så de inte "går förlångt" *flin*


Hehe, var sött att läsa om en mamma som bryr sig så :bow:

Min mamma blev :confused: :devil: när det ringer en kille en gång och presenterade sig "Hej det är R..., din dotters pojkvän är j... hemma?" :angel:

Sedan fick jag förklara att "det blivit ett missförstånd" för det var ingenting mellan oss, han råkade bara tro det :crazy:
 
Sv: Tonårsbarn

Mycket frestande att va med i kulisserna på bion!! :D Tror inte han skulle förlåta mig tyvärr :D ! Men en liten fluga i taket vore obetalbart!!
Han vet vad prev.medel är iaf, för när han va 5 år så sa han att han ska minsann använda kondom, för han ska inga barn ha!! :rofl:
 
Sv: Tonårsbarn

SmizzSpeedy skrev:
Min son är ute på sin första (??) date ikväll!! Sitter hemma å biter på naglarna :crazy: och är lite nervös för hans skull. Hoppas de får se en bra film på bion och att de har kul tillsammans :o :D . Jag har väntat på den här dan när han ska ta sig ut på egen hand i livet, men jag får nog erkänna att jag är lite hönsmamma ändå.

Äntligen!!!
Jag trodde att jag var den värsta hönsmamman av alla - och så finns det en som klår mig! :D

Hur gammal är sonen? Just att gå på bio verkar inte så farligt ens i mina ögon. Sen är man förstås nyfiken, men det är ju en annan sak ... :angel:
 
Sv: Tonårsbarn

Han är 15, inne på sitt 16:e år och har väl mest varit datatokig tills nu?? :D Jag skojar mest om det här att va nyfiken å en fluga i taket, men visst vill man veta allt!! Ska försöka låta bli att bli pinsam så han slipper skämmas :angel: fast det gör han väl bara jag visar mig! :rofl:
Vi har en bra relation å kan prata om det mesta som tur är. Tror på att ha en kompis/förälder-relation och tror vi i det här fallet har glädje av att jag är ung "morsa".

Fick nyss meddelande!! " Är snart hemma, skriv INTE tillbaka." :D
Han är ordentlig som talar om att han är till reda på väg i bussen hem. Kanske lyckas lite med min "uppfostran"!! :banana:
(skulle han se mig skriva detta blev jag nog inte poppis :( )
 
Sv: Tonårsbarn

Han är 15, inne på sitt 16:e år och har väl mest varit datatokig tills nu?? :D Jag skojar mest om det här att va nyfiken å en fluga i taket, men visst vill man veta allt!! Ska försöka låta bli att bli pinsam så han slipper skämmas :angel: fast det gör han väl bara jag visar mig! :rofl:
Vi har en bra relation å kan prata om det mesta som tur är. Tror på att ha en kompis/förälder-relation och tror vi i det här fallet har glädje av att jag är ung "morsa".

Fick nyss meddelande!! " Är snart hemma, skriv INTE tillbaka." :D
Han är ordentlig som talar om att han är till reda på väg i bussen hem. Kanske lyckas lite med min "uppfostran"!! :banana:
(skulle han se mig skriva dessa inlägg blev jag nog inte poppis :( även om jag är stolt över mitt enda barn :love: )
 
Sv: Tonårsbarn

Iaraphel skrev:
*ler* :D
Nämen du ska ju vara DÄR på samma bio som dem, sitta i bänken bakom och titta så de inte "går förlångt" *flin*


Hehe, var sött att läsa om en mamma som bryr sig så :bow:

Min mamma blev :confused: :devil: när det ringer en kille en gång och presenterade sig "Hej det är R..., din dotters pojkvän är j... hemma?" :angel:

Sedan fick jag förklara att "det blivit ett missförstånd" för det var ingenting mellan oss, han råkade bara tro det :crazy:

Haha, eller så kan man stå utanför bion när filmen är slut och vänta på dem :devil:
Nä men visst känns det ju konstigt, det var ju faktiskt nyss som man själv var 16...
 
Sv: Tonårsbarn

I lördags var min 14-åriga dotter på sin första date. När jag kom och hämtade henne i centrum så följde pojkvännen henne till bilen och dom stod och tittade på varann....sååå söta. Till slut tog min dotter mod till sig o kramade honom!
 
Sv: Tonårsbarn

MIna 14-åringar har inte kommit hem med några pokvänner än. Kanske skulle de skömmas för att de har sån jobbig mamma och lillbebror. Men de kan inte ana hur diskret jag kan vara ! Ärligt talat så tycker jag att det skall bli lite spännande och se vilken smak de har när det väl kommer till kritan (jo, de är ju dödligt dörälskade i Johnny Depp - men honom kan de lämna åt mig har jag sagt !). Jag harlovar mig själv att inte vara pinsam så som jag tyckte att min mamma kunde vara....
Ena stackars dotterns rum är dock väldigt odiskret - det är ett loft nära köket- så det lär ju dröja (typ tills vi inrett en annan del av huset åt henne) innan hon släpar hem nån som skall placeras i hennes säng.
 
Sv: Tonårsbarn

Första date vid så unga år, usch o fy - mina ska vara myndiga och ha körkort - jag kommer att sitta i baksätet och dom köra - med händerna på ratten kan inget otillbörligt hända - och vad är det för prat om kondom - sånt ska inte ungdomar veta vad det är för något.
 
Sv: Tonårsbarn

Om du bara visste hur duktiga tonåringar är på att smyga och smussla!!

När du sitter där i baksätet och har "kontroll" :smirk: vet du inte att ditt myndiga barn förlorade oskulden två år tidigare och är betydligt mer sexuellt erfaren än många andra i samma ålder.
 
Sv: Tonårsbarn

mitt äldsta plastbarn har skaffat sin första flickvän.
Dom träffas på helgerna(det är några mil emellan dom) och äter mat,käkar godis, kramas och spelar tv -spel.
Båda är endast 10 år :eek:
Men dom älskar ju varann, så söta :love:
 
Sv: Tonårsbarn

Till både Neanott o Slice

Mars mars måne jag kan lura er ända till Skåne :p
Förlåt min sjuka humor, kul att jag fick napp på mitt inlägg, jag har kollat det i flera dagar.

Jag kanske tänker åka med i ungarnas bil när dom ska ut någon gång men bara om det blir en V8 och definitivt inte på deras första date.

Och då jag jobbar som fritidsledare så brukar jag skrika KONDOMER, KONDOMER fler kondomer till ungdomar.
På ett ungdomsarr där jag var ansvarig delades det ut 4000 kådisar på 3 dagar till 2000 besökare. Ticket to ride....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 122
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 546
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 160
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 679
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp