Toppryttarna sadlar!

N

Novalee

Är det någon som vet vadför sadlar toppryttarna i hoppning har för sadlar? och då inte bara de i sverige utan de bästa ute i europa...tacksam för minsta svar :D
 
Butet och Paris D (Prestige) har många har jag sett på TV iaf :)
 
Ja, Butet är väl en "innesadel"..
Jippi, då har jag rätt stil! Jag har en Paris D :D
 
jepp Buten är helt klart värda sitt pris. Bättre kvalite får man leta efter. Har en så gammal som -86 och den ser ut precis som de nya. Helt klart i detta fallet är kvalite ett bra sätt att slösa sina pengar på :D
 
Nja.. Jag vet faktiskt inte riktigt om det är det. Jag har inte behövt att byta i mina än och de har ett par år på nacken. Jag vet att man ju kan skicka ner sadeln till fabriken så fixar de nya paneler.
 
Japp, det är permanentstoppat tyvärr. Det är nästan alla sadlar nuförtiden, förutom mina Amerigo dom är ullstoppade , har träbom inte plast som alla andra och dom är omstoppningsbara.

Butet sponsrar ju en mängd med toppryttare just för att dom skall kunna säga att dom rider i just Butet , dom brukar man vinna ute på tävlingar oxå :devil:
 
Butet :love: Har väldigt många..

Min kompis hade en Amerigo sen när hon började träna för Sylve.S Så tyckte han att hon fick sådan dålig sits för man låses fast O Då testade hon en Butet O Det var så mycket bättre..
 
Men i den svenska GP-serien som sponsras av equality line får väl vinnaren en Butetsadel. Det är den serie som Malin B. vunnit typ två år i rad...
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 155
Senast: iNHALE
·
Utrustning Vi ska testa en Ordo Victoria på vår ponny. Jag har bara sett den på bild, så vet inte ens om den passar än.. men.. jag känner inte till...
Svar
7
· Visningar
689
Senast: Robina
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
286
Senast: Cattis_E
·
Kultur Något jag kom att tänka på när jag tittade på Luciamorgon i morse är vilken enorm mängd svenska julsånger det tycks finnas. Då menar jag...
Svar
8
· Visningar
874
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp