Torchlight II

Mirre

Trådstartare
Någon som spelar det här och som kan hjälpa mig med en sak?
När man spelat ut hela spelet så finns ju möjligheten att börja om på lvl 53(tror jag det är) med sina skills osv kvar. Men är det bara för den karaktären spelet startar om då eller är det helt och hållet?
 
Nu är det ett tag sedan jag spelade, men Torchlight är väl som Diablo, d.v.s. att du spelar flera världar på en viss svårighetsgrad för att sedan gå vidare och "spela om" spelet fast med högre svårighetsgrad. Då är det bara för den gubben.
 
Nu är det ett tag sedan jag spelade, men Torchlight är väl som Diablo, d.v.s. att du spelar flera världar på en viss svårighetsgrad för att sedan gå vidare och "spela om" spelet fast med högre svårighetsgrad. Då är det bara för den gubben.
Ja det är väldigt likt Diablo.
Ok vad bra, då kan jag göra det utan att sabba hela spelet :p
 
Hmm någon som kan svara på en fråga?
Har kört om spelet nu två eller om det är tre gånger tom, är på lvl 100 men har ett legendary item som jag behöver lvl 101 för att använda. Men går inte upp mer i lvl fast expmätaren är full. Questen nu är på lvl 103-104. Alltså borde jag kunna gå upp mer i lvl än jag har nu, men hur?
Har jag missat nåt? :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 949
Senast: Niyama
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
615
Senast: Otherside
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 253
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp