Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

C

Colansmatte

Vilka här har en Tori?
Har haft en Tori?
Ridit en Tori?
Sett en Tori?

Jag vet att vi är 2-5 stycken som känner till rasen.
Är vi fler?

C

claraswe

ehh. jag må vara lite dum nu men vad är Tori för en ras? :confused:liten? stor? nätt? tung? blev lite nyfiken :p

S

sarah_maya

Jag går på nuntorps naturbruksgymnasie inriktning häst och där har vi en tori häst. Han heter Triton oach är efter Dispuut. Han går lätt a dressyr och hoppar 1,10. Han är ca 1,70 i mankhöjd och är en fux. Han är helt underbar att rida och alla gillar honom. ;)

Görel

Moderator
Jag har varit på ridläger i Estland två gånger, Sassi, och ridit flera toris. De har varit allt från ädla ridhästar (e:Premium t ex) till mera "ardenner-light"-typen (e:Debaar) :). Den sistnämnda hoppade jag terrängbana med förra sommaren och hon var hur smidig som helst! :D

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6458 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Jag har anmält valpintresse till några MAS kennlar. Jag är väldigt säker på att denna ras kommer passa mig och har typ rensat hela...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 625
Hundhälsa Jag insåg att sommaren är på ingång och därmed kommer våra vänner fästingarna snart att göra sig påminda. Jag kommer vara...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 513
Avel Ska inseminera mitt 5-åriga sto, första gången. Tidigare har jag använt mig av naturlig betäckning och har ju då lämnat stona hos hingst...
Svar
6
· Visningar
626
Hundavel&Ras Hej, vi har börjat fundera över att skaffa hund igen och scoutar nätet efter lämpliga raser. Vi letar efter en lugn och go familjehund...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar