Torkgalgar eller vad heter det här?

VLMF

Trådstartare
Mina googleskills går bet! Var köper jag sådan här tork-galge? Till tvätt att hänga på tork!
Den på bilden är köpt på en marknad för 15 år sedan och det finns ingen märkning på den.
 

Bifogade filer

  • 349F4F09-D807-41B5-99D1-8873268D4E8E.jpeg
    349F4F09-D807-41B5-99D1-8873268D4E8E.jpeg
    134,4 KB · Visningar: 95
Mina googleskills går bet! Var köper jag sådan här tork-galge? Till tvätt att hänga på tork!
Den på bilden är köpt på en marknad för 15 år sedan och det finns ingen märkning på den.
Hm. Knepigt. Just den där modellen har jag aldrig sett. Men jag googlade "resegalge" och fick upp några som verkar lite liknande i funktionen i alla fall, så det är mitt tips.
 
Hm. Knepigt. Just den där modellen har jag aldrig sett. Men jag googlade "resegalge" och fick upp några som verkar lite liknande i funktionen i alla fall, så det är mitt tips.
Tack för tips! Hittar bara vikbara resegalgar när jag googlar på det men får kanske leta lite mer. Det är just funktionen med flera hängare på en galg-krok jag är ute efter, och att det är lite luft mellan dem.
 
Tack för tips! Hittar bara vikbara resegalgar när jag googlar på det men får kanske leta lite mer. Det är just funktionen med flera hängare på en galg-krok jag är ute efter, och att det är lite luft mellan dem.
Ja , det kanske inte var klockrent. Men tyckte jag såg nåt som liknade. Men standarden verkar vara typ klädnypor och inte galgar på de där krokarna... Hoppas att du hittar...
 

Liknande trådar

Hemmet Jag går i planerna att köpa en lagerhylla. Spånskivor som förvisso är behandlade på något vis, men... På dessa hyllor tänker jag ställa...
Svar
5
· Visningar
548
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
778
Senast: Tonto
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 339
Senast: monster1
·
Hemmet Googlar men får så många olika svar 😅 Fick en fin, hederlig arméns hästfilt av en gammal bonde i byn. Ni som vet, ni vet. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 406
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp