Bukefalos 28 år!

Tornerspel

C

Clara77

Herman af Rudbäcksdal

Var på tornerspel för första gången idag, SM i Medeltidens värld, fastnade för detta! Talade lite med Riddare Herman om detta men vi hann inte tala klart, vet någon hur man kan kontakta honom eller annan som kan mycket om Tornerspel? Jag skulle vilja börja!
 
Sv: Tornerspel

Tack för tipset! Jag bor i Kvänumstrakten, men jobbar i Lidköping så jag vet inte var det kan finnas en klubb som passar mig? Skulle vara kul att börja, jag är väldigt intresserad av medeltiden och har hästvana.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag fick jag ett spontant infall och ringde en barndomskompis som jag inte träffat på cirka 10 år och som jag inte haft kontakt med på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 705
Senast: Motacilla
·
Övr. Hund Spionen har både nosgrimma och halsband när vi är ute på promenad, sele och halsband när vi är i skogen kopplet kopplat i båda...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 050
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
14 664
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 514

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp