Torsion Trekking!

S

Sweet

Någon här som kan tala om för mig om "knästöden" på denna sadel är till någon nytta?

Är denna sadel stabilare/kraftigare än övriga torsionmodeller?

Jag vet att det finns några trådar om bomlösa sadlar uppe redan men ingen av dem ger tyvärr svar på det jag vill veta... :(
 
Skriv till Gert på Torsion, jag tycker att jag har fått väldigt bra svar från honom. Om du funderar på bomlöst rekommenderar jag dig att ta hem en provsadel för att testa!
 
Hejsan!
"Knästöden" på Torsion Trekking är inget stöd alls. Man sitter hyfsat skönt i den men jag upplever att mina skänklar blir sladdriga på nåt vis, det har jag aldrig känt förut..... Därför tänker jag inte köpa en Torsion, nu efter att haft en och testat ett tag. Det lutar åt en annan bomlös...
Om du bor i närheten av Gert (Ulricehamn-området) så kan du säkert få komma dit och provrida sadeln, det fick jag!

Snusmumrik
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 073
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 229
Senast: MiaMia
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 129
Senast: LiviaFilippa
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
725
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp