Toshiba Satellite L35010-0!

Kicki_83

Trådstartare
Jag och min sambo tänkte skaffa en ny data.
Vi kom på att en laptop kanske vore bra. Så man kan ta med sej den ut och så.
Vi har fastnat för Toshiba Satellite L35010-0.
Ni som e lite haj på data är det en bra data? Vi ska ha den till surfa på nätet och liknande. Vi spelar inge spel på datan å så.
 
Sv: Toshiba Satellite L35010-0!

jag har en toshiba satelite men minns inte vilket nummer och den fungerar iaf finfint - det enda som jag surat över är att den kom med vista trots att den endast har ramminne på 512 mb :( men det var ju att bara att byta till XP så var det problemet löst :)

Har haft den i ett år nu,har dock fått fått byta ut fläkten på den ,men det gick på garantin
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min lap top börja bli gammal och sliten och börjar ha lite åsikter om vad jag ber den om. Jag kan dock inte leva utan dator, men har...
2
Svar
35
· Visningar
1 304
Senast: Enya
·
Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
21 551
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 987
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 666
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp