Lager

Trådstartare
Så himla vackra de är... Jag vet att man inte år ha dem som husdjur i Sverige, men jag kan ändå beundra deras tjusiga näbbar! :love:

Hur är det med exotiska djur bland Buke-folket? Vad bor det mer ute i stugorna - någon som vill dela med sig med något ovanligt husdjurs vardag?

 
Tack och lov får man inte ha vilda djur som husdjur, enligt lag. Om man ska ha något exotiskt djur krävs många och komplicerade tillstånd och det hoppas jag att få utnyttjar.

Men vackra är de.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 530
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Kakis
·
  • Artikel
Hem
Dagbok Jag längtar hem. Jag vill hem. Jag behöver åka hem. Jag måste åka hem. Jag lever i ett tillstånd som äter upp mig inifrån. Vart jag än...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: manda
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 755
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp