Towel Day 2016

athena_arabians

Trådstartare
För att @lil-sis inte ska slå mig ("någon" tyckte jag var för sent ute förra året :p) så startar jag tråden en vecka innan.

Så, är det någon mer som ska fira Towel Day? Jag kommer, som förra året, att ha en lila handduk på mig för att också komma ihåg Sir Terry Pratchett :(

För de som undrar om jag totalt tappat kontakten med verkligheten:

http://towelday.org/

Don't panic :up:
 
@athena_arabians
Jag borde försöka minnas det i år :up:
...känner mig dock lite "lost", men vad är kopplingen till Terry Pratchett?

Efter att Pratchett blev diagnosticerad med Alzheimers 2008 startade man "Match it for Pratchett". Syrenerna bars av några av hans karaktärer i boken "Night Watch" för att visa vilken sida de var på i "The Glorious Revolution of the 25th of May" :)
 
Hivar så klart fram min gamla handduk, sätter en syrénkvist i rockslaget och sänder några extra varma tankar till de två författarna som förgyllt mitt liv :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag glömde handduken hemma men får fixa en på stan, Stockholm borde ju kunna leverera :D Jag kommer ihåg Sir Terry men även min mamma...
Svar
12
· Visningar
752
Senast: MJLee
·
Kultur Den lila handduken är redo men tyvärr har mina syrener inte levererat i år. Jag kommer ihåg Sir Terry men även min mamma (Alzheimers)...
Svar
7
· Visningar
531
Senast: em76
·
Kropp & Själ Ni är väl redo? :heart Tyvärr har våren varit för kall i år så inga syréner men den lila handduken är naturligtvis tvättad och redo...
Svar
12
· Visningar
917
Senast: Sassy
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 195
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp