Tråd bortplockad, ?

xaheena

Trådstartare
Hej, min tråd har blivit bortplockad från avelsgnägg, vill väldigt gärna veta anledningen.

Minns inte exakta rubriken men det handlade om att flyinges seminveterinär slutat.

Det har diskuterats vildare saker än detta och att tråden plockas bort efter 3 st inlägg utan anledning känns absurt.

:confused:
 
Sv: Tråd bortplockad, ?

Jag vet inte den exakta anledningen till att moderatorn tog bort den, men det är väldigt troligt att detta hade att göra med att en namngiven person diskuterades.
 

Liknande trådar

Fritid Hej! Minns en film jag såg när jag var yngre men som jag verkligen inte kan hitta och minns inte namnet, kanske någon känner igen den...
Svar
8
· Visningar
1 504
Senast: Milene
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 704
Senast: Acto
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: Trassel12
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 979
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarpratare 2024
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Monarki - för eller emot?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp