Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.

DreamBoy

Trådstartare
Jag fortsätter med den 28:e tråden för Värdelöst Vetande här så skriv så det glöder om Ert tangentbord nu. :D
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

ja det är väl inget att göra nått åt..
Men jag har nu 2 karlar som båda är avundsjuka/svartsjuka på varandra men ingen av dom vill ha mig på riktigt men ingen annan än dom ska få ha mig heller..
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Säger som whwycd - vilket drama

VV.
Snart dags för kaffe och nu känner jag att mitt hopp ligger i den koppen då jag är fruktansvärt trött idag (har sovit så vet ej varför). Men efter andra dagens kopp kaffe kanske man blir människa igen
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Vilket drama :rofl:

Vv: Har ont och mår illa :(

Säger som whwycd - vilket drama

VV.
Snart dags för kaffe och nu känner jag att mitt hopp ligger i den koppen då jag är fruktansvärt trött idag (har sovit så vet ej varför). Men efter andra dagens kopp kaffe kanske man blir människa igen

Ja drama är det.. jävla revirpisseri är det och jag är ingen man äger som dom verkar vilja tro men dom får vara tjuriga eller så får nån av dom vilja ha mig på riktigt :P
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Eller så slutar du leka med sådana pojkar och letar upp ngn vettig.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Eller så slutar du leka med sådana pojkar och letar upp ngn vettig.

:bow::bow:

VV: ÄNTLIGEN har jag fått tid till ortopeden, efter en olycka som hände för sisådär 2 år sedan...:cool:
De röntgade men "hittade inget" sa de.

För ett år sedan sökte jag, på begäran av f-bolaget, då axeln inte blivit bra till vc för bedömning, han remitterade till ortoped och ptja.
Bättre sent än aldrig?
 
Senast ändrad:
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Får hoppas att de hittar något nu då. Min man röntgades och läkaren sa att det ej visade något, att hans ryggsmärta berodde på att han var tjock... När han senare fick värre smärtor i ryggen så röntgades han igen, då sa den nya läkaren att detta diskbråcket var värre än vad de tidigare plåtarna hade visat. Då hade de första plåtarna visat att det fanns men läkaren sa att det ej fanns något.. så ja, det kan definitivt löna sig att ge sig på och kolla igen! :crazy:

VV.
Har varit konstant sugen på apelsinjuice halva dagen, jag som aldrig dricker det i vanliga fall, skumt :p
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Får hoppas att de hittar något nu då. Min man röntgades och läkaren sa att det ej visade något, att hans ryggsmärta berodde på att han var tjock... När han senare fick värre smärtor i ryggen så röntgades han igen, då sa den nya läkaren att detta diskbråcket var värre än vad de tidigare plåtarna hade visat. Då hade de första plåtarna visat att det fanns men läkaren sa att det ej fanns något.. så ja, det kan definitivt löna sig att ge sig på och kolla igen! :crazy:

VV.
Har varit konstant sugen på apelsinjuice halva dagen, jag som aldrig dricker det i vanliga fall, skumt :p
Men vad i...:crazy:

Ja, läkaren på vc läste i journalen och sa att det var någon muskel som skadats (vilken minns jag inte) och det hade de ju inte sagt något om.
Och tydligen skulle jag själv ha ringt för att få röntgenresultatet...

Apropå det där med apelsinjuice - vad läskigt!
I söndags blev jag också akut sugen på det, jag som aldrig dricker det heller annars.
När sambon kom hem från affären en stund senare, så hade han, utan att jag sagt något, köpt en flaska färskpressad apelsinjuice åt mig! :D :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

HEMMA!!!!
Trött, ont i min blåa tå, men lycklig över hur bra det har gått med skidåkningen.
Min dotter har dock varit sur och lynnig i helgen så det har varit jobbigt, men men. Imorrn upp vid halvsju för att åka till ortopedteknik.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Eeh, inte ska man väl behöva ringa själv för att få höra resultatet, brukar väl bokas ett möte i samband med detta? Man upphör då aldrig att förvånas.. :crazy:

Vilket härligt sammanträffande avseende juicen och din sambo, telepatisk förmåga? ;):D
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Vet hur det känns, joinar klubben i dag....

vv:Trött, förvirrad, ont och en aningens sur:mad:
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl

Jag har ont i halsen. Eller det gör inte så ont men är svullet. *kraxa*
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

kl
Ska vara en bra människa och förbereda MORGONDAGENS middag...
Idag orkar jag inte laga mat så det blir Gulasch soppa
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Behöver man skriva KL i den här tråden ?
Allt pladder är ju mest ett enda knapplån !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
363
Senast: Pilot
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 821
Senast: Niyama
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 567
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp