Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Äta måste man! :eek: Du måste ta hand om dig juh :crazy: om du tappat matlust pga av värme eller nåt så skäm bort dig lite med något du tycker är extra gott :)

Tvättar och ska strax gå en långpromis i skogen med vovven :love:, ute skiner solen och helt vindstilla, det kommer bli ruskigt varmt i dag har jag en känsla av så jag tror jag tar bonusbarnet och åker och badar sen :)
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Ställ larm, gör "ordentligt" med mat så att det blir rester som du bara kan värma på?

Apropå mat så kan jag inte äta ALLS utan att magen ballar ur, jag får ont och blir gasig :o
Har köpt receptfria tabletter, men det stör mig att det är så här.
Spelar ingen roll om det är mjölkprodukter, glutenprodukter, grönsaker, rotfrukter...det blir inte bra :eek:

Kolla med läkare hade jag ju kunnat göra om det inte var "Bara" det, men jag läste om IBS...koloskopi? Rektoskopi? Nej tack. Då är jag hellre lite gasig :o
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Har du provat Minifom (Dimetikon)? De hjälper oftast mig när min mage bubblar (fast ibland fungerar det inte men jag har ju Crohns så det får man väl ursäkta den).
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Vad skönt att kalaset blev bra!

VV har inhandlat flyttkartonger idag så funderar på att börja packa ner alla mina pysselgrejer samt vinterkläder.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Efter två underbara travdagar blev det en slappardag i dag. Joggade iofs i morse men sen har jag inte gjort ngt. Hyrde People like us. Sååååå bra. Funderar på små citroner gula sen. Bra?
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Knapp

Nytt försök med Gävle-resan!
Den blev inte av sist p.g.a. olika anledningar - men nu till helgen åker vi!
Det blir en weekend med fint hotell, "lyxpaket" (fri tillgång till relax-avdelning t.ex.) 3-rättersmiddagar och bara myyyyys med min fina! :love::love::love:
(och om 12 dagar har vi varit tillsammans i SJU månader! Det ni! :D )
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Jag avskyr människor, avskyr. Borde utrota mig själv typ idag så jag slipper vara en del av dem. Fan att man har ansvar över en hund när mamma behöver hjälp, lättare för mamma att ta över katterna till 100%.
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

VV: Jag är sugen på kakor och godis, en kladdkaka eller chokladboll, brownie eller vad som... *dreggel*

...Och snart är tråden "full" och slut :p
 
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

hahaha! ja det kan man göra :D

VV: Det är störande att jag inte hittat true blood avsnitt 3 och 4 från säsong 6 med svensk text :/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
225
Senast: Rosett
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 680
Senast: Niyama
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 562
Senast: Linta
·
Kropp & Själ Så roligt att vi kom till en andra tråd. Fortsätt att ösa på med positiva saker. För mig har den här tråden varit ett lyft jobbiga dagar.
53 54 55
Svar
1 089
· Visningar
56 704
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp