Bukefalos 28 år!

Tråd saknas

M

mariavanamnet

Hej! Vet någon varför min tråd försvann??? Det handlade om att akribori sägs ha lösa benbitar???? isf, borde jag inte få något meddelande om det iaf???:(
 
Sv: Tråd saknas

Antagligen så var det väl bara rykten om att han skulle ha det så därför togs tråden bort...och nej, man får inte nåt medd om det om inte moderator vill säga nåt speciellt till dig.
 
Sv: Tråd saknas

Jo, fast på samma gång så frågade jag ju efter det, ja menar;om en person tycker/tror/vet att det är fel så kan ju inte bara hon/han ta bort den? Riktigt tråkigt med sånt där!
Jag frågade om någon hade erfarenheter om akriboriavkommor och lösa benbitar mm!
 
Sv: Tråd saknas

Det är bland annat det som är just moderatorernas uppgift, att ta bort trådar som inte följer reglerna. Och reglerna läser man ju igenom när man blir medlem, så någon förklaring ska väl inte behövas? ;)
 
Sv: Tråd saknas

Jo, reglena har jag läst och jag anser inte att min tråd på något sätt strider mot dom!:)
 
Sv: Tråd saknas

Här är reglerna, tråden stämde inte in det minsta på dem tkr jag!

Detta är de regler man går med på att följa i och med att man registrerat sig som användare och skriver på forumet.

Följ alltid svensk lag. Inlägg får inte innehålla uppmaningar till brott eller beskriva olagliga aktiviteter. Undvik material som kan anses vara stötande. Detta gäller för all typ av text du skriver in samt för länkar och bilder.

Lägg inte in copyrightskyddat material, varken text, bilder eller annat, om du inte fått tillåtelse att använda dem av den som har upphovsrätten.

För att forumet ska bli trivsamt och användbart för alla besökare skall du följa allmän netiquette (nät-etikett). Kort sagt innebär detta att man ska bete sig korrekt och vettigt även på Internet. Var vänlig och korrekt gentemot andra och gå aldrig till personangrepp.

Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.

Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna.

För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en länk till en annan plats. Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar.

Om du ser trådar eller inlägg på forumet som du anser bryter mot dessa regler eller på annat sätt är olämpliga skall du tipsa moderatorn för forumet genom att klicka på Rapportera-ikonen i det berörda inlägget. Gör gärna detta även om du är osäker på om inlägget bryter mot reglerna, du hjälper moderatorerna att hitta inlägget och de kan sedan ta ställning till om det behöver åtgärdas.

Administratören och moderatorerna på Bukefalos.com reserverar sig rätten att radera, redigera, flytta eller stänga en tråd av vilken anledning som helst.

Bukefalos har även rätt att stänga av användare som bryter mot dessa regler. Användarens IP-nummer lagras i samband med att inlägg skrivs för att säkerställa detta.
 
Sv: Tråd saknas

Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.

Här har du en orsak.
 
Sv: Tråd saknas

Men hästar får man ju snacka om enskilda, jag smutskastade, eller sa något dåligt om honom, inte häller reklamerade jag honom???
 
Sv: Tråd saknas

Och det här me fjortisfunktionen förstå jag inte riktigt vad menar med? kan du förklara llitee tydligare kanske??:)
 
Sv: Tråd saknas

Men om man inte får ange en hingst namn så borde det väll inte få finnas trådar som "akribori" "totillas" "lingh" och det låter konstigt att det va ryktesspridning för jag sa sa att jag har hört detta och undrade om någon har haft erfarenhet av det?
 
Sv: Tråd saknas

Haha eller raderar man dom bara för "att ha något att göra"?
 
Sv: Tråd saknas

Det är ju helt solklart ryktesspridning och smutskastning - för jag antar att du inte har belägg för dina påståenden?
 
Sv: Tråd saknas

Vad är det för något smutskastande med det?? Vem har sagt att det är fel med lösa benbitar, letar bara fakta vet du, funderar nämligen på att köpa en akriboriavkomma, självklart ska jag röntga den. Men har röntgat jag tror det är 2 st med lösa benbitar och det är jättemånga som säger det också! Men jag säger inte att det är så och det tyckte jag att jag gjorde tydligt i tråden. det är en teori
 
Sv: Tråd saknas

Självklart är nedärvda defekter ett fel?!

Det är en enskild hingst som drabbas av dina spekulationer, att få fram ett underlag för korrektheten i ditt påstående/fråga är m e m omöjligt. Lösa spekulationer och ryktesspridning kallas det som du anser florerar och som du bidrar till att sprida vidare.
 
Sv: Tråd saknas

Hahhaha ska inte fortsätta diskutera med ni vetande och duktiga människor, det har jag inte tid för just nu, kram!
 
Sv: Tråd saknas

Men om man inte får ange en hingst namn så borde det väll inte få finnas trådar som "akribori" "totillas" "lingh" och det låter konstigt att det va ryktesspridning för jag sa sa att jag har hört detta och undrade om någon har haft erfarenhet av det?

Ja detta är detsamma som ryktesspridning.
 
Sv: Tråd saknas

Jag lade upp en tråd idag, det handlade om att jag vill veta mer om en spec. häst. nu hittar jag inte tråden som jag lade under trav.
varför tas trådar bara bort utan medelande. DÅLIG STIL tycker jag
 

Liknande trådar

Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: Anon89
·
Hästvård Har fått bilder på en häst igen och det visade sig när jag visade bilderna för min egen veterinär att den har en lös benbit på framsidan...
Svar
1
· Visningar
595
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
425
Senast: Lyan
·
Hundträning Vet att ämnet varit uppe förut men nu kör vi en ny tråd. Ni som har hundträningsrum hemma, hur stort är det? Vad har ni i rummet? Vad...
Svar
10
· Visningar
708
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp