Bukefalos 28 år!

Tråd statistik.

karamelldrottningen

Trådstartare
Jag undrar om man som mest kan starta 300 trådar innan de försvinner från statistiken? Så är det ju nämligen med antalet inlägg man gjort, är det samma med antalet trådar man startat?
 
Sv: Tråd statistik.

Länken att visa en användares trådar är en typ av sökning.

Antalet 300 har att göra med en inställning när det gäller sökning. Den är satt att endast visa 300 sökresultat för att inte belasta servern onödigt mycket. Vid vanlig sökning kan man välja att söka mer specifikt för att få fram andra och/eller kanske färre än 300 resultat.

Under avancerad sökning kan man välja att söka på inlägg gjorda av en specifik användare som ex.vis är äldre än 1 år.
 
Sv: Tråd statistik.

Okej så det har med serven att göra. Men om jag tex skulle starta 310 nya trådar och jag inte hade några innan, då skulle mina 300 senaste trådar vara synliga vid den statistiken som man går från ens profilsida (precis som antalet inlägg, fast de kan man ju även klicka fram utan att behöva kolla personens sida först). Men de 10 första trådarna jag då skapat, de försvinner och kan bara fås fram genom att man specialsöker. Har jag fattat det hela rätt nu?
 

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
15 16 17
Svar
336
· Visningar
20 788
Gravid - 1år Hej! Vi har ju inga barn, men många funderingar. Lite spinoff på FL-tråden, hur har ni gjort och hur är det vanligast att göra med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 961
Senast: Badger
·
Bukefalos Hur kan man göra detta? Jag vill radera tidigare inlägg eller trådar som jag startat för de inte är aktuella längre. Mvh
Svar
2
· Visningar
661
Senast: kaffekart
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 434
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp