Trådar av ignorerade användare

Ungefär lika patetiskt som att inte orka läsa en tråd innan man skriver i den och missat vad som redan avhandlats och att problemet är löst. :idea:
Nej, då har man, om man inte förstår det hela, en möjlighet att gå tillbaka, och konstatera om man varit ute och cyklat eller bara upprepat vad andra sagt, väljer man däremot bort inlägg så är man till slut garanterat helt borttappad vad det gäller en tråd där delar av trådinnehållet negligerats.
Däri ligger det korkade. Visst kan det vara en bekväm lösning för att slippa se namnet på den man tycker illa om och vars åsikter man upprörs av, men gör man det, och samtidigt klagar på att man tappar tråden i vissa trådar, tja :angel:
 
Möjligheten att ignorera användare finns (dock inte för moderatorer :crazy:).
Den är tillagd för att förbättra upplevelsen hos de som önskar använda den.

Men om man använder den bör man vara medveten om de nackdelar det medför.

Personligen hade jag aldrig använt den ens om jag hade haft möjlighet till det.
 
Nej, då har man, om man inte förstår det hela, en möjlighet att gå tillbaka, och konstatera om man varit ute och cyklat eller bara upprepat vad andra sagt, väljer man däremot bort inlägg så är man till slut garanterat helt borttappad vad det gäller en tråd där delar av trådinnehållet negligerats.
Däri ligger det korkade. Visst kan det vara en bekväm lösning för att slippa se namnet på den man tycker illa om och vars åsikter man upprörs av, men gör man det, och samtidigt klagar på att man tappar tråden i vissa trådar, tja :angel:

Jag har aldrig sett någon gnälla så som du påstår att det görs. Att man inte fattar något pga ignorerade medlemmar. Hänger jag inte med så klickar jag ur ignore för sidan o väljer sedan om jag vill strunta i hela spåret eller ej. Plättlätt. Uppskattar ignore massor. Svaren till vissa (eftersom de jag har på ignore brukar generera en massa OT-tjafs) på min lista räcker för att jag ska bli trött o stänga ner buke för stunden oftast. Så jag tackar för att den funktionen finns!
 
Ungefär lika patetiskt som att inte orka läsa en tråd innan man skriver i den och missat vad som redan avhandlats och att problemet är löst. :idea:
Agreed, orkar jag inte läsa hela tråden brukar jag läsa TS inlägg i tråden. Då har man oftast fått en ganska bra bild av utvecklingen och hänger med ganska bra.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
0
· Visningar
2 028
Senast: Gunnar
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Roheryn
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
35 489
Senast: Hedinn
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter...
40 41 42
Svar
836
· Visningar
26 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp