Centaur

Trådstartare
Har hittat et badkar jag vill ha hos Trademax men vågar man handla där?? Har hört och läst väldigt mycket skit om företaget.

Vad är eran erfarenhet av Trademax kvalitet och kundservice?
 
Har hittat et badkar jag vill ha hos Trademax men vågar man handla där?? Har hört och läst väldigt mycket skit om företaget.

Vad är eran erfarenhet av Trademax kvalitet och kundservice?
Urusel kundservice! Vi köpte soffa därifrån i april i år och har fortfarande inte fått en hel soffa. De skickar nya delar (så man får ta ledigt en halvdag och vänta på) men antingen är de trasiga, fel eller så saknas det grejer. Vi har fått ett flertal presentkort som kompensation men vi vill ju inte handla något mer där så det gör ju varken från eller till.
Kan tillägga att vi även köpt soffbord (som vsr bra) och tv-bänk (som inte var bra) men dom leveranserna är iaf klara...
Jag kan absolut inte rekommendera företaget. Värt att veta att de även har köpt upp kedjan chilli.
 

Liknande trådar

Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Har varit väldigt intresserad av rasen länge nu. De jag pratat med om rasen är främst de som själva just nu har svensk lapphund...
2
Svar
26
· Visningar
1 974
Senast: Puffindog
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 367
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
797
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp