Tråden för motvilliga fotomodeller.

Försök till julkort :D
25550488_10155947596536228_8520461386047497589_n.jpg

25550578_10155947596016228_7096410746828224534_n.jpg
 
Kan bjuda på två till.
Denna kallar jag ”om blickar kunde döda”. Ville få till ett fint foto på Svansson i snöfallet så experimenterade lite. Någon blev mindre nöjd när jag använde blixt :o
2SH9zLB.jpg


Och den andra kallar jag för ”inte ser han smart ut iaf”. Försökte få Svansson att posera med lite värdighet på en snygg mur - gick sådär :angel:

XWfWsVm.jpg
 
Alltså vill såå gärna lägga ut några bilder här, men det är på en annan persons hund och jag känner inte ägaren. Det var en apporteringsträning med tollarna i Stockholm i höstas och en av hanarna där totalvägrade att vara med på bild. Ägaren bad mig försöka men sa att hon nästan aldrig lyckas få en bild på honom för att han blir sur och vänder sig bort. Jag trodde hon överdrev, så jag skrattade bort det och sa ”vi ska nog få några bilder på honom”. Men nope! Hundjäveln var helt bisarr. Han kunde stå och se hur jäkla ståtlig ut som helst och så fort jag ens nuddade min kamera så surade han ihop i hela kroppen och tittade bort. :o

Har aldrig varit med om en hund som verkligen blivit så less. Ett gott skratt fick jag i alla fall, men sen gav jag upp lite. :D
 
Alltså vill såå gärna lägga ut några bilder här, men det är på en annan persons hund och jag känner inte ägaren. Det var en apporteringsträning med tollarna i Stockholm i höstas och en av hanarna där totalvägrade att vara med på bild. Ägaren bad mig försöka men sa att hon nästan aldrig lyckas få en bild på honom för att han blir sur och vänder sig bort. Jag trodde hon överdrev, så jag skrattade bort det och sa ”vi ska nog få några bilder på honom”. Men nope! Hundjäveln var helt bisarr. Han kunde stå och se hur jäkla ståtlig ut som helst och så fort jag ens nuddade min kamera så surade han ihop i hela kroppen och tittade bort. :o

Har aldrig varit med om en hund som verkligen blivit så less. Ett gott skratt fick jag i alla fall, men sen gav jag upp lite. :D

Annars fick du ju lite suddiga sträck på mina :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 147
Senast: Urigurien
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 232
Övr. Hund Jag har en shetland sheepdog på dryga året, hon har sen hon kom till mig som 8 veckors valp alltid haft väldigt svårt för andra hundar...
Svar
16
· Visningar
2 265
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Hej alla bukare! (Ja, detta är tyvärr en till rastråd ;)) Läget är sådant att jag är på jakt efter rasen för mig, eller nått sånt, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 344
Senast: Explorer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp