Tråden om hobbymåleri/ aka ”Vi som målar”.

Status
Stängd för vidare inlägg.
muskvinnan2.jpg
 
Renoverade rum är inget jag associerar med ett underbart lyxdrönarliv med termoskaffe i ateljén. Tvärtom. Renovera verkar folk göra vid sådana tillfällen då jag tycker att det mer självklara vore att softa.

Omkring mig är det helt enkelt ovanligt att folk, som Törnis, blir konstnärer från den ena dagen till den andra! :D De flesta konstnärer jag känner har haft ett lite annat upplägg initialt. Konstnärer "på riktigt" har inget av det där coola "drönarlivet" över sig, i min erfarenhet. Törnis gestaltar ju den romantiska konstnärsdrömmen!!

Jag tycker att det är rätt kul!

Din negativa tolkning av min fråga, hade jag inte förutsett.
Jag missupfattade dig helt enkelt. Sorry!
i min värld renovering samma sak, en kreativ process.

Men jag håller med dig helt. Det är så kul att få haka på Törnis resa här
 
Jag menar.. kvinnan är vacker och jag älskar de på något vis distansierade uttrycken dina modeller har, men musen är ju FNATASTISK! :love:

Tack!! :heart På ngt sätt är det nästan roligare att måla djur! Imorgon ska musen få mer liv. Ögonen är bara svarta hål nu så det ska fixas. Och en liten mus-tass ska träda fram. Och så ska jag måla fjärilar. Färgglada tror jag! :)
 
Det är absolut inga hard feelings @Vallmo @Petruska Denna tråd är bara positiv och glad och jag uppskattar att ni skriver! :heart
Jag menar bara glatt skämtsamt och roat med mina kommentarer till dig. Hela grejen att bara "hejsan hoppsan nu ska jag måla olha som besatt" är BEFRIANDE tycker jag! Själv hade jag konstnärsdrömmar som ung och målade, ritade och skulpterade mycket då.
 
Jag menar bara glatt skämtsamt och roat med mina kommentarer till dig. Hela grejen att bara "hejsan hoppsan nu ska jag måla olha som besatt" är BEFRIANDE tycker jag! Själv hade jag konstnärsdrömmar som ung och målade, ritade och skulpterade mycket då.

Vad härligt! Jag har uppskattat dina glada tillrop, keep em going!
Och jo jag är nog en ganska spontan person ;) :D
 
Tack!! :heart På ngt sätt är det nästan roligare att måla djur! Imorgon ska musen få mer liv. Ögonen är bara svarta hål nu så det ska fixas. Och en liten mus-tass ska träda fram. Och så ska jag måla fjärilar. Färgglada tror jag! :)
Jag håller med! :D Jag tycker att det är roligare och lättare att måla djur :up::love:
Och din mus är underbar! Jag älskar färgerna :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp