Trådstarter - Utbruten från Hur definierar du håla (som i by-)?

Kilauea

Trådstartare
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.


Handlar väl inte om endast denna trådstart, utan att @Dressyrtjejen_97 ständigt nämner sin hemort som håla.
Även i denna trådstart så kan TS inte undvika att nämna ”hålan” trots att det inte har med ämnet att göra.
Fast det var ju ingen trådstart från början.
 
Senast ändrad av en moderator:
Även om det är så så är inte begreppet håla nåt som TS valt att diskutera enligt sitt inlägg. I så fall borde väl fokus legat där som trådskap.

Ingen väljer var diskussionen styr, och uttalandet hade redan i urpsrungstråden lett till OT vad gäller hålan. Och så var vi tillbaka på grundreglerna för medlemskap på diskussionsforumet: vi äger inte våra trådar.
 
Ingen väljer var diskussionen styr, och uttalandet hade redan i urpsrungstråden lett till OT vad gäller hålan. Och så var vi tillbaka på grundreglerna för medlemskap på diskussionsforumet: vi äger inte våra trådar.
Men i och med att det inte var TS fokus eller inriktning finns det ju inget måste för TS att fortsätta svara i tråden. Det finns det i och för sig aldrig, men ännu mindre nu.
 
Men i och med att det inte var TS fokus eller inriktning finns det ju inget måste för TS att fortsätta svara i tråden. Det finns det i och för sig aldrig, men ännu mindre nu.

Nej, det finns inget MÅSTE. Men samtidigt säger det mig personligen mycket om personen i fråga.

Vill jag inte framstå som en besserwisser/rödstrumpa/valfritt så behöver jag ju också ta ansvar för hur jag uppför mig bland andra människor.
 
Även om det är så så är inte begreppet håla nåt som TS valt att diskutera enligt sitt inlägg. I så fall borde väl fokus legat där som trådskap.
Men då ligger väl valet hos ts att antingen fortsätta diskutera eller låta bli?
Det kan liksom inte bli livsavgörande.

Dessutom verkar det som om det finns rätt många andra som vill diskutera så det står inte och faller med ts. :)
 

Liknande trådar

Bukefalos "Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
4
· Visningar
1 278
Senast: Niyama
·
Relationer Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
13 668
Senast: Badger
·
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
28 580
Trädgård & Växter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9
  • Trixtråden

Hästrelaterat

  • Vanvård ridskola råd.
  • zitch vet pour-on
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp