Trädgård 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min kål står i äggkartonger och växer som sjutton och jag tänker så mycket av det som ska planteras ut i bänk i toarullar bara föratt det är så himla lätt att slippa lyfta ut plantan. jag planterar liksom hela rullen bara. :)
Väntar fortfarande på min fröbeställning som (jag tycker) skulle kommit i slutet på förra veckan. :cautious:

Men akvarieplantorna växer fint! Jag skickade ut tre paket sticklingar igår.
 
Ett av mina tomatfrön har fått en liten yttepytte grodd :love: nu väntar jag bara på dom andra 7011...........
Själv går jag och glor på mina krukor flera gånger om dagen i hopp om att det ska börja synas nåt litet grönt... 😄 Det borde verkligen vara dags nu, det är ju faktiskt 6 dagar sen jag sådde!! 😇

Fick för övrigt hem mina beställda fröer igår, så nu ska jag bara göra plats för lite fler småkrukor att så i...
 
Själv går jag och glor på mina krukor flera gånger om dagen i hopp om att det ska börja synas nåt litet grönt... 😄 Det borde verkligen vara dags nu, det är ju faktiskt 6 dagar sen jag sådde!! 😇

Fick för övrigt hem mina beställda fröer igår, så nu ska jag bara göra plats för lite fler småkrukor att så i...
Typ samma här,6-8 dagar.
 
Igår kom mina fröer :banana:Maken ska få köpa med jord från stan idag så ska jag börja så sen.

Vet inte vad som hänt med mig. Jag har ju börjat tycka det är kul att odla :cautious: Har till och med börjat snegla på grannens växthus som han inte verkar använda, så jag tänkte fråga om jag kan få köpa det (om det går att flytta) :angel:
 
Mina gurkor är ledsna :( Jag undrar om de tog lite stryk av frostnätterna, de stod i en varmbänk som kanske inte var så varm längre
nu har de flyttat till en ny varmbänk hoppas de kan repa sig
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Alltså jag börjar gilla det här huset mer och mer... Jag önskar att det blir till salu och vi en dag kan köpa det. Som det är nu, är det...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Seabaz
·
Trädgård & Växter Min mamma hade vår trädgård som sitt hobbyprojekt, så vi har inte behövt bry oss om den. Men när hon gick bort för snart 2 år sedan blev...
2
Svar
20
· Visningar
4 491
Senast: macan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp