Träffa dejt i Trollhättan fredag kväll?

escodobe

Trådstartare
Var går man någonstans då? Jag tänker mig något opretentiöst typ Haket i Göteborg.
Låg ljudnivå och något att äta/dricka som inte ruinerar en?
Ingen av oss känner till stan och knappt varandra heller? Vi var först inne på att dricka öl i en park men insåg att vi måsten äta.
 
Liknande Haket....hm, jag tänker på Boston Grill på Kungsgatan. Den funkar alltid. Kanske inte jättebilligt och sunkigt, utan mer trevlig och okej priser. https://bostongrill.com/trollhattan/food/

Annars när det är fint väder är det ju schysst att sitta nere vid kanalen på Strandgatan. Typ Kanalrestaurangen. http://www.kanalrestaurangen.se/alacarte/

Mellan Kungsgatan och Drottninggatan 8 (där bodde en kille jag dejtade) finns en riktigt trevlig thairestaurang. Kommer inte ihåg vad den hette, men den hade rättigheter mm.
 
Var går man någonstans då? Jag tänker mig något opretentiöst typ Haket i Göteborg.
Låg ljudnivå och något att äta/dricka som inte ruinerar en?
Ingen av oss känner till stan och knappt varandra heller? Vi var först inne på att dricka öl i en park men insåg att vi måsten äta.
Om ni gillar indiskt så är Indian Palace trevligt. Muang Thai har god thaimat men jag är osäker på om de har utskänkningstillstånd.
 
Det finns en helt okej grekisk restaurang på gågatan som heter Athena. Jag gillar den massor.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 555
Senast: Trott
·
Relationer Min bästa vän har varit otrogen mot sin man i ungefär 7 år, hon är nu inne på sin tredje vid sidan av-kille. Anledningen hon uppger för...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 733
Senast: Cafer
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 519
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 115
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp