Träna för tränare online/online kurs

Jag hittade ett youtube kanal som hade lagt upp massa online lektioner där dom spelat in både eleven och tränaren så man kan se hur själva lektionen gick till!
Visst det var lite teknik strul här och där men summa summarum så gick jag ifrån med enorm tränings lust, haha. :p

Har inte alls börjat spana på nya hörlurar, misstänker att mina super glappa gamla nog inte är så kul o ha :cautious:
 
Hoppar in i denna gamla tråden, är sugen på att prova på digital träning, ska man använda Ridesum eller Pivo? Kan man kombinera? Tycker det är lite svårt att förstå vad som behövs för att få det att funka.
 
Hoppar in i denna gamla tråden, är sugen på att prova på digital träning, ska man använda Ridesum eller Pivo? Kan man kombinera? Tycker det är lite svårt att förstå vad som behövs för att få det att funka.
Jag har kört Ridesum. Min tränare har sagt till när jag ridit ur bild då... Men skulle vilja testa pivo!
 
Hoppar in i denna gamla tråden, är sugen på att prova på digital träning, ska man använda Ridesum eller Pivo? Kan man kombinera? Tycker det är lite svårt att förstå vad som behövs för att få det att funka.
Det är två olika appar så det går inte att kombinera samtidigt.

Jag har prövat båda och Pivo som redskap kostar men sen är det gratis. Inspelningen av lektionen blev ”sådär” (laggar fast det såg ok ut för tränaren under passet, hela browsern spelas in och laddas ner i konstigt format).

Ridesum är gratis att ladda ner, men efter 300 min får man betala. Och vill man spela in lektionen kostar det.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För cirka 11/2 år sedan kom jag i kontakt med CR och trivs väldigt bra med det. Det känns logiskt för mig. Jag red då för två olika...
Svar
14
· Visningar
1 423
Senast: ameo
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: TeamLundVer
·
I
Hästmänniskan Det har varit lite si och så med hästlivet sen jag började plugga på högskolan lite medryttarhästar hit och dit, men det går på något...
Svar
5
· Visningar
1 251
Senast: Totola
·
B
Islandshäst Jag har ganska nyligen blivit hästägare till en jättefin häst. Han är fullt tränad tävlingshäst som bla tävlade SM tidigare i år. Men...
Svar
19
· Visningar
2 159
Senast: Båbbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp