Träna med stesolid

Sonic76

Trådstartare
Jag råkade gå och träna ett styrkepass på gymmet efter att ha fått stesolid inför en mr.
Så nu är jag världens bov som tränar med droger i kroppen..
Är det så?
Borde gymmet kastat ut mig?
Det starkaste jag har hemma är ev paraflexen eller Alvedon då..
Får jag alltså inte träna med stesolid i kroppen utan då bör jag se mig som droganvändare?
 
Jag råkade gå och träna ett styrkepass på gymmet efter att ha fått stesolid inför en mr.
Så nu är jag världens bov som tränar med droger i kroppen..
Är det så?
Borde gymmet kastat ut mig?
Det starkaste jag har hemma är ev paraflexen eller Alvedon då..
Får jag alltså inte träna med stesolid i kroppen utan då bör jag se mig som droganvändare?
Jag fick det intravenöst om det spelar roll
 
Jag råkade gå och träna ett styrkepass på gymmet efter att ha fått stesolid inför en mr.
Så nu är jag världens bov som tränar med droger i kroppen..
Är det så?
Borde gymmet kastat ut mig?
Det starkaste jag har hemma är ev paraflexen eller Alvedon då..
Får jag alltså inte träna med stesolid i kroppen utan då bör jag se mig som droganvändare?
Tänker mest att det är imponerande att gå och träna med Stesolid, det är ju inte riktigt något man ofta blir piggare av. Men självklart kan du träna med Stesolid i dig, inga problem. Sen är det ju också en fråga om det inte är farligt att vara på gymmet pga att man ofta blir lite långsammare och inte lika allert på saker och ting. Tänker om man styrketränar osv.
 
Tänker mest att det är imponerande att gå och träna med Stesolid, det är ju inte riktigt något man ofta blir piggare av. Men självklart kan du träna med Stesolid i dig, inga problem.
Jag var lite sladdrig i benen så stod över vissa delar men annars kände jag mig ok.
Frågade ju faktiskt när jag fick det om det var ok.
 
Jag råkade gå och träna ett styrkepass på gymmet efter att ha fått stesolid inför en mr.
Så nu är jag världens bov som tränar med droger i kroppen..
Är det så?
Borde gymmet kastat ut mig?
Det starkaste jag har hemma är ev paraflexen eller Alvedon då..
Får jag alltså inte träna med stesolid i kroppen utan då bör jag se mig som droganvändare?
Du fick det ju av sjukvården, så det borde väl inte räknas?
 
Jag råkade gå och träna ett styrkepass på gymmet efter att ha fått stesolid inför en mr.
Så nu är jag världens bov som tränar med droger i kroppen..
Är det så?
Borde gymmet kastat ut mig?
Det starkaste jag har hemma är ev paraflexen eller Alvedon då..
Får jag alltså inte träna med stesolid i kroppen utan då bör jag se mig som droganvändare?
Stesolid är inte dopingklassat så för gymmets skull bör det vara ok.
 
Tänker mest att det är imponerande att gå och träna med Stesolid, det är ju inte riktigt något man ofta blir piggare av. Men självklart kan du träna med Stesolid i dig, inga problem. Sen är det ju också en fråga om det inte är farligt att vara på gymmet pga att man ofta blir lite långsammare och inte lika allert på saker och ting. Tänker om man styrketränar osv.
Det var ett typ tabathapass med skivstång och vikter.
Jag kör ju bara stången och lätta vikter pga nacke och sen var det stepup och lite sånt.
Stepupen fick jag vila på ibland då benen inte riktigt ville.
 
Jag tänkte liksom att det måste finnas folk som tränar med hjälp av olika smärtstillande för att stärka sina kroppar efter skador.
Det måste ju också vara ok.
Jag har ju Alvedon, ipren och paraflex jag
Paraflexen tar jag dock till natten.
Hela idén med att gå på gym är ju för att stärka min trasiga kropp och förlora lite vikt.
 
Äsch, bry dig inte! Du är ingen bov alls! Bra att du tränade! Det tillhör ju inte vardagen att du tar Ste3solid och går och gör hårdpass på gymmet, eller hur.

Jag fick Stesolid en gång när jag skulle göra en ögonundersökning och var rätt borta just där, fick ändå ett EPanfall trots Stesolid, men när jag hämtat mig promenerade jag till tåget, 25 minuters promenad (tog längre tid än vanligt) och sedan var jag ju tvungen att gå ut med hunden väl hemma. Det skulle jag alltså inte ha gjort eftersom jag hade Stesolid i kroppen då, med det resonemanget.
 
Äsch, bry dig inte! Du är ingen bov alls! Bra att du tränade! Det tillhör ju inte vardagen att du tar Ste3solid och går och gör hårdpass på gymmet, eller hur.

Jag fick Stesolid en gång när jag skulle göra en ögonundersökning och var rätt borta just där, fick ändå ett EPanfall trots Stesolid, men när jag hämtat mig promenerade jag till tåget, 25 minuters promenad (tog längre tid än vanligt) och sedan var jag ju tvungen att gå ut med hunden väl hemma. Det skulle jag alltså inte ha gjort eftersom jag hade Stesolid i kroppen då, med det resonemanget.
Fast det är inte riktigt samma sak som att gå till gymmet. Det är inget konstigt att gå promenader osv i sin takt med det, men att gymma är ju inte särskilt bra med stesolid i sig pga andra orsaker. Det är stor risk för skador när man gymmar med Stesolid.

Det är ju klart att man får gå ut med det i sig, det är ju inget konstigt med det. Men man ska helt klart vara lite mera försiktig med vad man gör.
 
Fast det är inte riktigt samma sak som att gå till gymmet. Det är inget konstigt att gå promenader osv i sin takt med det, men att gymma är ju inte särskilt bra med stesolid i sig pga andra orsaker. Det är stor risk för skador när man gymmar med Stesolid.

Det är ju klart att man får gå ut med det i sig, det är ju inget konstigt med det. Men man ska helt klart vara lite mera försiktig med vad man gör.
Om jag förstod saken rätt var gymmande inte särskilt hårt, inte i vanliga fall och speciellt inte i dag, så risken för skador (om det inte är för att man är klumpigare än normalt) eller att det skulle vara dåligt är nog rätt liten. å andra sidan, har man fått det för en MR och gymmar några timmar senare och känner sig så pass pigg att man fixar det så tror jag risken för att klumpa sig till skador också är mindre. Det är ju inga mängder man får.
 
Om jag förstod saken rätt var gymmande inte särskilt hårt, inte i vanliga fall och speciellt inte i dag, så risken för skador (om det inte är för att man är klumpigare än normalt) eller att det skulle vara dåligt är nog rätt liten. å andra sidan, har man fått det för en MR och gymmar några timmar senare och känner sig så pass pigg att man fixar det så tror jag risken för att klumpa sig till skador också är mindre. Det är ju inga mängder man får.
Alla blir väl påverkade olika av olika mycket, men jag skulle trots att jag inte anser att jag blir särskilt påverkad egentligen inte gå till ett gym samma dag. Men klart man får träna men min erfarenhet är att det kan påverka en mer än vad man kanske kan tro och risken för skador är faktiskt ganska så stor även om man inte tränar särskilt hårt.

Det är iallafall absolut ingenting man bör uppmuntra folk att göra.
 
Alla blir väl påverkade olika av olika mycket, men jag skulle trots att jag inte anser att jag blir särskilt påverkad egentligen inte gå till ett gym samma dag. Men klart man får träna men min erfarenhet är att det kan påverka en mer än vad man kanske kan tro och risken för skador är faktiskt ganska så stor även om man inte tränar särskilt hårt.

Det är iallafall absolut ingenting man bör uppmuntra folk att göra.
Jag kan inte se att någon uppmuntrat någon att gymma när man tagit lugnande. Bara att TS inte har gjort fel på något vis för att hon gymmade.
Självklart reagerar man olika! Eftersom TS kände att hon kunde gymma så tänker jag att hon själv var kapabel att förstå att ta det lugnt om och när hon behövde det.
 
Jag kan inte se att någon uppmuntrat någon att gymma när man tagit lugnande. Bara att TS inte har gjort fel på något vis för att hon gymmade.
Självklart reagerar man olika! Eftersom TS kände att hon kunde gymma så tänker jag att hon själv var kapabel att förstå att ta det lugnt om och när hon behövde det.
Tänkte mest på det du skrev att inget att bry sig om, bra att du tränade osv. Det är ju lite att uppmuntra att träna trots Stesoliden. Och som sagt igen, vill man inte riskera skador så bör man inte träna med Stesolid i sig helt enkelt, konstig sak att ens diskutera tycker jag.
 
Men kära värld. Jag och många med mig har ätit benzo i åratal. Klart man ska träna under tiden och leva sitt liv som vanligt. Nu är jag fri från dem men behövs de för att få någon lite rätsida på svår ohälsa så behövs dom.
 
Men kära värld. Jag och många med mig har ätit benzo i åratal. Klart man ska träna under tiden och leva sitt liv som vanligt. Nu är jag fri från dem men behövs de för att få någon lite rätsida på svår ohälsa så behövs dom.
Fast..det här handlade om en gång..inte något regelbundet användande..Och sedan är benzo aldrig något att ta helt lätt på överlag.
 
Jag råkade gå och träna ett styrkepass på gymmet efter att ha fått stesolid inför en mr.
Så nu är jag världens bov som tränar med droger i kroppen..
Är det så?
Borde gymmet kastat ut mig?
Det starkaste jag har hemma är ev paraflexen eller Alvedon då..
Får jag alltså inte träna med stesolid i kroppen utan då bör jag se mig som droganvändare?

Att ens antyda något sådant är korkat och patetiskt. Klart att en ska få träna även om en tar (starka) mediciner! Reglerna för gym är ju för att det inte ska användas illegala droger.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 895
Senast: Badger
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 967
Senast: mars
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 625
Senast: ako
·
  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp